När jag tittade på Äntligen hemma i veckan så var det ett inslag om hur "Thomas byggde en stol av cykelslangar".I det inslaget så spelades några snuttar hårdrock som var väldigt bra,så givetvis så undrar jag vad det var för några som spelade och vad låtarna hette?

Är det någon "gammal hårdrockare" som kan hjälpa mej?
 
Ja jag kanske har en konstig smak men jag skulle aldrig ställa in en sådan stol i mitt hem... :)
 
Nä.. du har ingen konstig smak :p
 
inte ens mot betalning kommer en sådan "stol" in i vårt hem
 
jureit skrev:
Nu har jag faktiskt genomlidit ett helt reportage om hur man bygger en stol av cykelslangar bara för att försöka placera musiken, dock utan resultat. Har faktiskt ingen aning.

Men är det bara jag som får rysningar av sådana reportage? Den hurtfriska gå-påar-anda som sådana reportage brukar vara gjorda i får mig till att känna mig enormt obekväm på något konstigt vis.

Jag får olustiga fantasier om hur jag ska botas från egenbyggeriet genom sådan Clockwork Orange-terapi, där mina ögon tvingas upp med hållare och jag matas med ändlösa reportage från Sommartorpet.

;D ;D Min man får rysningar bara han ser en glimt av Ernst i rutan !
 
Fick just reda på att den (musiken) ej går att köpa "Får bara användas av TV/Radio" :p
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.