Nån som kan maila liss@henrikssons.net eller länk? har engelsk men vill ha svensk manual. några frågor: Hur stänger man av elvärmaren permanent? . har 270m2 och lite lätt radon räcker det med läge NORM eller Max? Vill spara el men också ha frisk luft. Om man byter den här värmeväxlaren, vad skall man ha istället som är mer ekonomisk? ( har 12kw bergvärme, braskamin, solpaneler)
 
Nja det var inte riktigt rätt skall vara VR-700 E /3. Villavent display är annorlunda i din manual och det är just den informationen hur man ställer in alla inställningen
 
Tack perfekt :)
 
Hej igen. Jo nu har jag fått installations manualen och det tackat jag för, men det verkar som det finns en skötsel manual också då dom flera gånger referer till: Kontrollpanelen och lampsignaler fungerar, ( se drift- & skötselanvisningar, ”skötsel”. Nån som har länk ?. Hittade nån obskyr sida som villa ha en massa uppgifter men dom hade bild på den skötsel manual jag letar efter Ventilationsaggregatets dokumentation på skärmen, publikationsplattform YUMPU, användargränssnitt, installationsinstruktioner synliga.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Redigerat:
H handfast skrev:
Hej igen. Jo nu har jag fått installations manualen och det tackat jag för, men det verkar som det finns en skötsel manual också då dom flera gånger referer till: Kontrollpanelen och lampsignaler fungerar, ( se drift- & skötselanvisningar, ”skötsel”. Nån som har länk ?. Hittade nån obskyr sida som villa ha en massa uppgifter men dom hade bild på den skötsel manual jag letar efter[bild]
Har du provat att ringa företaget? Bäst svar får man alltid från källan.
 
  • Gilla
handfast
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.