Hej,
Jag undrar om det är någon som har erfarenhet av att göra taklyft på radhus?
Vill tilläga att grannen oxå har ett litet fönster mot min sida vilket gör att jag inte kan använda hela ytan.
Vid ett eventuellt taklyft kan jag bara användar 2/3 av den totala ytan och hade därför tänkt mig pulpettak.
Frågan är om det är värt det? Erfarenheten, tar tacksamt emot all input jag kan få! :)
 
  • Gilla
Majvie
  • Laddar…
Har du ens kollat om du får bygglov på det?
 
Nej, jag börjar med att luska här först!
 
M Maria69 skrev:
Hej,
Jag undrar om det är någon som har erfarenhet av att göra taklyft på radhus?
Vill tilläga att grannen oxå har ett litet fönster mot min sida vilket gör att jag inte kan använda hela ytan.
Vid ett eventuellt taklyft kan jag bara användar 2/3 av den totala ytan och hade därför tänkt mig pulpettak.
Frågan är om det är värt det? Erfarenheten, tar tacksamt emot all input jag kan få! :)
Hej Maria

Blev det något av detta? Vi funderar på samma sak nämligen så vore intressant att höra om dina erfarenheter, främst vilken byggfirma ni anlitade och kostnader.
 
BirgitS
michael0 michael0 skrev:
Hej Maria

Blev det något av detta? Vi funderar på samma sak nämligen så vore intressant att höra om dina erfarenheter, främst vilken byggfirma ni anlitade och kostnader.
Maria har inte varit inloggad sen hon skrev inläggen.

Hur är det med dig och bygglov?
Känns ju onödigt att lägga en massa tid på planering och kontakt med företag om det blir tvärstopp hos kommunen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.