Hej!
Jag kommer snart bli tokig, jag har en byrå ifrån Ikea Alex Hurts. Jag undrar hur man ska kunna få ut lådorna, provat o dragit ut hela vägen sedan upp o sen ut igen men inget händer. Det är som att lådan sitter fast? Det har gått innan men nu verkar det inte funka konstigt nog. Någon som vet ifall man kan få ut lådorna på nått annat sätt?

Tacksam för svar! :)
 
T
Centano Centano skrev:
Det är inte denna modell? [länk]
För den har jag för mig att man skruvar fast lådan i lådskenan men skruv från utsidan av lådan. Sitter det skruv eller det kanske är avsaknaden av dem som gjorde att lådan gick att få ut förr? Kilat fast?
A Arre_barre skrev:
Hej!
Jag kommer snart bli tokig, jag har en byrå ifrån Ikea Alex Hurts. Jag undrar hur man ska kunna få ut lådorna, provat o dragit ut hela vägen sedan upp o sen ut igen men inget händer. Det är som att lådan sitter fast? Det har gått innan men nu verkar det inte funka konstigt nog. Någon som vet ifall man kan få ut lådorna på nått annat sätt?

Tacksam för svar! :)
fick du detta löst för jag sitter i samma situation?Behöver ta ut nedersta lådorna för att kunna sätta på ben på hurtsen.
 
T
Magrand Magrand skrev:
Troligen två skruvar på insidan av lådan.
Kolla sidan 22 här

[länk]
har sett dem, får skruva och kolla
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.