Hepp!

Noterade att forumet sedan typ i morse ser för hemskt ut rent utseendemässigt åtminstone i Firefox i Linux och Windoze. De gråa färgerna i kombination med slopade stödlinjer och "varannanfärgerna" i forumen gör forumen i stort sett oläsliga enligt mitt tycke.
 
Oläsligt och oläsligt, det blev ju inte bättre utan linjer.

Prototypen
 
Hur tycker ni att det ska vara? Alla tips mottages tacksamt. /Per
 
Jag gillade det som det såg ut.. :)
 
Snailman
ja var bättre förut, idag trodde jag min skärm börjat vitna och var på upphällningen..:rolleyes:
 
Problemet vi har är att vi söker efter en neutral färg som vi kan matcha till flera olika skarpare färger i och med att vi lägger till fler funktioner. Och då är ju grått bra, men vi kan ju testa med olika nyanser på grått. Jag håller med om att det här inte är optimalt.
 
Hoppas detta är ett test !
Det ser ju ut som om nedladdningen inte är komplett av sidan,man sitter och väntar och undrar när "resten" ska komma.

Backa !

.Henrik
 
Ser extremt oprofessionellt ut nu. Håller med om att det såg bättre ut innan.
 
Det enda som egentligen stör mig ordentligt är avsaknaden av stödlinjer mellan raderna. Borde inte ha något att göra med tillägg av funktioner & färger, en tunn linje mellan raderna/ämnena i ljusgrått skulle räcka.

Nu är allt en vit massa....
 
Snailman
Ingper skrev:
Det enda som egentligen stör mig ordentligt är avsaknaden av stödlinjer mellan raderna. Borde inte ha något att göra med tillägg av funktioner & färger, en tunn linje mellan raderna/ämnena i ljusgrått skulle räcka.

Nu är allt en vit massa....
instämmer helt och fullt i detta...
 
Jag vill också backa till tidigare utförande
 
Håller med alla föregående, saknar stödlinjerna!
 
Snälla, tillbaka med det gamla! Stödlinjer, större nyansskillnader osv...
 
Tillbaks till det gamla, tack.
Jag trodde min skärm hade pajat, alternativt att sambon eller dottern varit och pillat på inställningarna... :)
 
Nu var det tillbaka. Det blev faktiskt bättre med de tunna stödlinjerna.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.