Hej! En stor anledning till att jag inte är så duktig på att ladda över bilder från mobilen till datorn. Å andra sidan står jag inte ut med att skriva långa inlägg på telefonen utan då vill jag göra det med ett riktigt tangentbord.

Jag skulle vilja ha en funktion för att "förbereda" ett inlägg från telefonen genom att ladda upp ett gäng bilder och senare (många timmar senare) kunna göra klart inlägget på datorn. Typ "spara utkast". Finns det något sätt att uppnå detta idag? Om inte så tycker jag att det vore en bra förbättring att införa.
 
  • Gilla
Ulltand
  • Laddar…
K
joakim_j joakim_j skrev:
Hej! En stor anledning till att jag inte är så duktig på att ladda över bilder från mobilen till datorn. Å andra sidan står jag inte ut med att skriva långa inlägg på telefonen utan då vill jag göra det med ett riktigt tangentbord.

Jag skulle vilja ha en funktion för att "förbereda" ett inlägg från telefonen genom att ladda upp ett gäng bilder och senare (många timmar senare) kunna göra klart inlägget på datorn. Typ "spara utkast". Finns det något sätt att uppnå detta idag? Om inte så tycker jag att det vore en bra förbättring att införa.
Så din okunskap i att dela bilder från mobilen till datorn, rent generellt, ska lösas med en specifik funktion på byggahus..? Är det inte bättre att du löser rotorsaken istället för att försöka behandla symptomen
 
Det är väl bara att ladda upp bilderna från telefonen, skriva inlägget i datorn och då hämta dem i det egna galleriet?
577540-67984a785a45f17d2e3baf543188edf6.jpg
 
joakim_j joakim_j skrev:
Hej! En stor anledning till att jag inte är så duktig på att ladda över bilder från mobilen till datorn. Å andra sidan står jag inte ut med att skriva långa inlägg på telefonen utan då vill jag göra det med ett riktigt tangentbord.

Jag skulle vilja ha en funktion för att "förbereda" ett inlägg från telefonen genom att ladda upp ett gäng bilder och senare (många timmar senare) kunna göra klart inlägget på datorn. Typ "spara utkast". Finns det något sätt att uppnå detta idag? Om inte så tycker jag att det vore en bra förbättring att införa.
Hade varit smutt!

Jag laddar ibland upp från telefonen och lägger texten från datorn genom att redigera inlägget. Men då måste man ju vara lite snabb.
 
K kniv skrev:
Så din okunskap i att dela bilder från mobilen till datorn, rent generellt, ska lösas med en specifik funktion på byggahus..? Är det inte bättre att du löser rotorsaken istället för att försöka behandla symptomen
Ja? På samma sätt som man löste folks okunskap om att själv hosta sina bilder på en webserver med en funktion. Fö har jag nog kunskapen, det är motivationen som tryter.
 
Fotografen Fotografen skrev:
Det är väl bara att ladda upp bilderna från telefonen, skriva inlägget i datorn och då hämta dem i det egna galleriet?
[bild]
Låter toppen! Hur laddar man upp en bild utan att skriva ett inlägg?
 

Bästa svaret

Utkast sparas automatiskt. Börja skriv inlägget på telefonen och lägg in bilderna. Sen trycker du ner svarsrutan med krysset uppe till höger, går in i samma tråd på datorn, klickar i svarsrutan och fortsätter skriva.
 
  • Gilla
Per Eskilsson och 3 till
  • Laddar…
Övergiven plats med bråte, stenblock, skadade väggar, dammigt och förfallet utrymme, gråtoner, sliten atmosfär.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Ja, jäklar. Det funkar :) Jag anade att det fanns någon sådan funktionalitet (jag har stört mig på det några gånger tom), men jag tänkte att det är enklare att fråga :)
 
  • Gilla
Per Eskilsson och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.