Jag får många frågor om hus, bygge och renovering till min mail. Vissa har jag svaret på, men långt ifrån alla. Undrar du något och vill ha ett korrekt och bra svar snabbt så får du det bäst via forumet.
Svaren i forumet är bäst för att där sitter tusentals människor, var och en proffs på sin sak, och tänker tillsammans. Alla har olika kunskaper och erfarenheter och när flera svarar på samma fråga, så byggs informationen på och resultatet blir ett riktigt fullödigt komplett supersvar.

Du kan läsa blogginlägget här: Ny här? Ställ en fråga i forumet!
 
P
Jag får upp jag inte har behörighet att ställa en fråga. Har precis skaffat en inloggning
 
Vi värmer vårt hus med hjälp av LVP Mitsubishi och det fungerar. Vi ha kvar vår elpannan Nibe EVC 240 vilken vi enbart använder för varmvatten. Kan man tidvis stänga av elpannan för att återkoppla när vattentemperaturen sjunker.Tar pannan skada av detta förfaringsssätt? Detta gör vi för att spara på elen. Eller kan man komplettera med en separat VVB. Jag tycker pannan slukar för mycket el, som vi ha det nu. Har någon något bra råd?i
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.