nino nino skrev:
Hur ofta brukar dom ha batteriladdaren?
Svärdotterns bil är strömlös så en laddare kanske man skulle köpt åt dom
Den kan mycket väl finnas kvar i butiker, det är inte ovanligt att man kan hitta reavaror ett par veckor efteråt till samma pris.
 
  • Gilla
nissenhj och 4 till
  • Laddar…
Exostor Exostor skrev:
Den kan mycket väl finnas kvar i butiker, det är inte ovanligt att man kan hitta reavaror ett par veckor efteråt till samma pris.
Har dom sålt den nyss?
 
Exostor Exostor skrev:
Den kan mycket väl finnas kvar i butiker, det är inte ovanligt att man kan hitta reavaror ett par veckor efteråt till samma pris.
Beror helt och hållet på butik. Här finns det ett par butiker där det är tävling om att rensa. Och andra butiker kan ha kvar alla varor från torsdagserbjudandet även på söndag.

Nu när det var 20% med Lidlkortet var det väldigt utplockat i de jag besökt dock
 
Måste vara lokala erbjudanden...
Hittar inget under Kuponger iaf :(


Snailman Snailman skrev:
Jag hittade det under kuponger alla
 
C
Exostor Exostor skrev:
Den kan mycket väl finnas kvar i butiker, det är inte ovanligt att man kan hitta reavaror ett par veckor efteråt till samma pris.
Ja, här är det inte helt ovanligt att hitta kampanjvaror på fyndhyllan med ytterligare nedsatt pris.
Dock inte de allra hetaste kampanjprylarna så klart.
 
  • Gilla
Dilato
  • Laddar…
Dheri Dheri skrev:
Nån som har testat diamantslipplattorna som kommer säljas nästa vecka? Enligt hemsidan ska det vara 200, 300 och 400 kornstorlek. Om det stämmer hyfsat och kvalitén är bättre än helkass känns det som ett bra köp.
[länk]
Köpte sådana för många år sedan, inte Lidl.
Mycket bra för pengarna. Slipade till kanten på kakelplattor jag sågat senast jag använde dom. Enda problemet har varit att en platta lossat från plastskivan, fick limma fast den igen.

/Höghus
 
  • Gilla
Snailman och 1 till
  • Laddar…
Snailman
nino nino skrev:
Har dom sålt den nyss?
Jag såg batteriladdare när jag var på Lidl idag, men såg inte vad för sorts batterier den laddade, men trodde det var för bilbatterier när jag var där.
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
hsd
Dt är det som är trist med Lidl, när man behöver något så finns det inte
 
  • Gilla
Chippe
  • Laddar…
Laddaren för bilbatterier är en Osram, och den fanns kvar i min Lidl-butik för några dagar sedan.
Jag minns inte priset exakt, men tror det var runt 250:-
Jula och Biltema har liknande laddare för liknande pris:
https://www.jula.se/catalog/bil-och...llbehor/batteriladdare/batteriladdare-021120/
https://www.biltema.se/bil---mc/for...are/batteriladdare-6-v-2-a12-v-4-a-2000045784
Jag tror det var svenska CTEK som var först med den typen av laddare, och vill man gynna dem kan man köpa "originalet" (Jula har en kampanj, sista dagen är idag!):
https://www.jula.se/catalog/bil-och...llbehor/batteriladdare/batteriladdare-021297/
https://www.jula.se/catalog/bil-och...llbehor/batteriladdare/batteriladdare-021298/
Edit: en länk var fel, fixat nu
 
Nu blev det lite panik så det blev biltema för 299:-
Lidl har jag för mig att man måste slå igång efter strömavbrott, så är en av mina c-tek också men inte den minsta
Vet inte riktigt hur det är med biltema?
 
T
Jag har den där biltemaladdaren för 299,- och har varit 100% nöjd, och den autostartar på föregående inställning när man trycker i sladden.
Har kört c-tek tidigare men de autostartar ju inte, och när knappen går sönder precis efter garantin gått ut så har jag övergett dem tyvärr. Kollade på en extra på lidl, men snålade och köpte bara mjölk (och lite tysk korv att ha på mackan.
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
G
Min CTEK mxs 5.0 autostartar med samma inställningar som förra gången
 
  • Gilla
MultiMan
  • Laddar…
Mina ctek startar också om med samma inställningar, minne ej vad de heter nu på raken.
 
CTEK-laddarna använder batteriets spänning för att komma ihåg inställningen, så man får inte lossa någon batterikabel, och batteriet får inte vara helt dött, under "strömavbrottet".
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.