Jag fick 12/12 rätt, vilket är bättre än 108 andra personer som har gjort quizet "Kan du nyorden?"
 
Jag fick 9/12 rätt, vilket är bättre än 11 andra personer som har gjort quizet "Kan du nyorden?"
 
S
Jag fick 8/12 rätt, vilket är bättre än 5 andra personer som har gjort quizet "Kan du nyorden?"
 
Jag fick 10/12 rätt, vilket är bättre än 42 andra personer som har gjort quizet "Kan du nyorden?"

Kul quiz!
 
Jag fick 11/12 rätt. Hade fel på urbexare även om jag själv gärna gör sådant
 
Jag fick 12/12 rätt, vilket är bättre än 146 andra personer som har gjort quizet "Kan du nyorden?"
 
Jag fick 12/12 rätt, vilket är bättre än 186 andra personer som har gjort quizet "Kan du nyorden?"
 
Jag fick 8/12 rätt, vilket är bättre än 10 andra personer som har gjort quizet "Kan du nyorden?"
 
Jag fick 12/12 rätt, vilket är bättre än 197 andra personer som har gjort quizet "Kan du nyorden?"
 
Jag fick 10/12 rätt, vilket är bättre än 66 andra personer som har gjort quizet "Kan du nyorden?"

- Äntligen!
 
Z
Jag fick 12/12 rätt, vilket är bättre än 208 andra personer som har gjort quizet "Kan du nyorden?"
 
K
Jag fick 10/12 rätt, vilket är bättre än 77 andra personer som har gjort quizet "Kan du nyorden?"
 
Jag fick 12/12 rätt, vilket är bättre än 259 andra personer som har gjort quizet "Kan du nyorden?"
 
Jag fick 11/12 rätt, vilket är bättre än 168 andra personer som har gjort quizet "Kan du nyorden?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.