Mitt nuvarande lås gick nyligen sönder och har nu tänkte faravoch köpa ett doorman classic . Är rätt så novis med detta och försökt googla för att få fram vilka mått jag måste ha koll på, men hittar inget vettigt tycker jag . Så här ser mitt nuvarande lås ut . Nån som kan hjälpa lig lite på vägen, ska bort så måste byta låset idag .

Tack på förhand
Mattias
 
  • Ett dörrhandtag med låsmekanism på en vit dörrkarm, interiör bakgrund med ytterkläder och skohylla.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Dörrlås mekanism utan täckplatta, märkt med "DORMA", i vit dörrkarm, inomhus.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
K
Jag tror absolut att det passar
 
  • Gilla
Hoff83
  • Laddar…
K Kirre2021 skrev:
Jag tror absolut att det passar
Tack för snabbt svar . Min känsla är också att det ska gå
 
Jag ser inget som skulle hindra dig från att installera det låset.
 
  • Gilla
Hoff83
  • Laddar…
Det passar den enda frågan är slutbleckets plösmått för att veta om det medföljande slutblecket är rätt eller om det krävs ett annat slutbleck.
 
  • Gilla
Hoff83
  • Laddar…
1 123abc skrev:
Det passar den enda frågan är slutbleckets plösmått för att veta om det medföljande slutblecket är rätt eller om det krävs ett annat slutbleck.
Det passade perfekt . Enda läskiga nu är väl att lita på att digitala lås fungerar i längden men det får man väl hoppas . Läst att kylan kan ställa till det ibland
 
  • Gilla
123abc
  • Laddar…
H Hoff83 skrev:
Det passade perfekt . Enda läskiga nu är väl att lita på att digitala lås fungerar i längden men det får man väl hoppas . Läst att kylan kan ställa till det ibland
Och kom ihåg att ha ett 9V batteri gömt någonstans också...
 
  • Gilla
Hoff83
  • Laddar…
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.