J jawa74 skrev:
Här har du skisserna för det.
Det blev inte lättare?
 
J jawa74 skrev:
Här har du skisserna för det.

330 tusen är billigt, skulle faktislt vilja varna att det är FÖR billigt,

Ta in fler offerter,
 

Bästa svaret

J jawa74 skrev:
Vi har planer för att skapa ett badrum i suterängplan och börjat ta in offerter och hitintills har vi haft 4 företag här som tittat men endast en av dom har lämnat offert och en kör endast på löpande. Så vi har helt enkelt ingenting att jämnföra med... Så om nån orkar bedöma den vi fått in skulle det vara guld värt då jag själv inte har bra nog koll känner jag.

Lägger upp bilder på offerten här.
[bild][bild][bild]
Jag tänker inte gå in och kommentera priserna men jag måste passa på att skriva att jag är imponerad över hur detaljerad offerten är som du har fått.
Kanske att det även skulle finnas en enklare arbetsbeskrivning så det blir lättare för dig att förstå allt.
Även imponerad över att hantverkaren skriver att ni ska fylla i Hantverksformuläret.
Där är det viktigt att ni skriver in att du ska få våtrumsintyg samt intyg från säker vatten. Ta gärna även en kopia på entreprenörens försäkringsbevis.

En lite kommentar får du gällande priserna. Det finns några poster som ser billiga ut och några som ser lite dyra ut. Vill man djupdyka får man gå in och kolla posterna för bastu, fönster, kasettdörrar mm.
Spontant så tycker jag inte det ser dyrt ut.

Jag som tycker vi har ganska detaljerade offerter men den här tar priset.
 
  • Gilla
tank77 och 1 till
  • Laddar…
Hur gick det för er? I liknande sits och begärt offert på badrum och bastu liknande ert med ungefär samma pris :)
 
Det blev hur bra som helst. Slutpris runt 400.000. Glaspartiet drog iväg men då blev det djävligt snyggt också.
 
  • Ett modernt basturum med träbänkar och glasdörr, belyst inifrån, intill ett duschutrymme.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Inomhusmiljö med glasdörrar, svarta väggar, dusch synlig, och en del osorterade föremål på golvet.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Badrum under renovering med spegel, kakelväggar, pall och emballagekartong på golvet.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Modernt badrum, vitt kakel, toalett, handfat, spegel, duschkabin, handduk, ren och välorganiserad design.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
ptk och 1 till
  • Laddar…
J jawa74 skrev:
Vi har planer för att skapa ett badrum i suterängplan och börjat ta in offerter och hitintills har vi haft 4 företag här som tittat men endast en av dom har lämnat offert och en kör endast på löpande. Så vi har helt enkelt ingenting att jämnföra med... Så om nån orkar bedöma den vi fått in skulle det vara guld värt då jag själv inte har bra nog koll känner jag.

Lägger upp bilder på offerten här.
[bild][bild][bild]
Hur många kvm var badrummet?
 
Ö Öner 79 skrev:
Hur många kvm var badrummet?
3*3,60
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.