Jag behöver en garderob till min hall men hittar ingen med rätta måttet. Den ska vara 80 cm bred. Någon som vet?
 
Chinaski skrev:
Vilken typ av garderob är du ute efter?

T.ex så är IKEAs "Aneboda" 81cm:
[länk]
Någon vit garderob som ser bra ut, är så trött på hatthylla med galgar som bara blir full med jackor.
Tack för tipset med Aneboda, har inte sett den i vitt tidigare.
 
Om du har plats är garderobssystem som Elfa och KA design helt suveränt. Jag har det i min hall och garderoben rymmer massor :)
 
Ett alternativ är ju att montera ihop 2 st 40-gardrober. Varför inte två kökshögskåp med några snygga täcksidor.

/ Fredrik
 
Samma problem för mig, så jag lånar tråden lite, men jag har det "vanliga" måttet 113 cm att jobba med!? Förslag?
 
Vi har bestämt oss för att skaffa Pax från IKEA med Stordal´s skjutdörrar just för att vi har en trång hall och vill slippa dörrar som man öppnar.
Döm om min förvåning när 75 cm (bredd) inte finns i det mindre djupet 35 cm utan bara i den fulla tjockleken 58cm.

Nu ville jag ha den Stordal 150cm lång och den grunda men en sådan PAX stomme tillverkas inte av IKEA.

Jag ger mig f-n på att när jag modifierat någonting, någongång så kommer IKEA med en stomme i just de måtten som jag vill ha.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.