K
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 575 andra personer som har gjort quizet "Testa dina julkunskaper"
 
F
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 004 andra personer som har gjort quizet "Testa dina julkunskaper"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 037 andra personer som har gjort quizet "Testa dina julkunskaper"

Tack för quiz ... och tack för ett bra forum, här lär jag mig nya saker inom områden där jag är helt novis.
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 657 andra personer som har gjort quizet "Testa dina julkunskaper"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 482 andra personer som har gjort quizet "Testa dina julkunskaper"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 089 andra personer som har gjort quizet "Testa dina julkunskaper"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 797 andra personer som har gjort quizet "Testa dina julkunskaper"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 802 andra personer som har gjort quizet "Testa dina julkunskaper"

Äntligen något man kunde, istället för alla frågor om fogsvansar, hanbjälkar, gärdsmygar och vinkelvolter!
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 821 andra personer som har gjort quizet "Testa dina julkunskaper"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 162 andra personer som har gjort quizet "Testa dina julkunskaper"
 
Z
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 964 andra personer som har gjort quizet "Testa dina julkunskaper"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.