E Elajomannen skrev:
Var det en Mennekes ?
Verkar som det är Phoenix Contact som är tillverkaren. Ingen aning om detta är ett bra märke eller inte...
 
P Prophet85 skrev:
Verkar som det är Phoenix Contact som är tillverkaren. Ingen aning om detta är ett bra märke eller inte...
Jorå, det är ett kvalitetsmärke.
 
  • Gilla
Prophet85
  • Laddar…
Fick en Easee laddbox inkopplad i veckan. Nu när jag sitter och installerar lite appar och kikar hur allt ska fungera, så får jag följande meddelande när jag försöker koppla in equalizern till boxen;

"Backplate id not available for equalizer"

Är det någon inställning som kan fixas eller är det något man måste kontakta installatören för att åtgärda?
 
C carlbanan skrev:
Fick en Easee laddbox inkopplad i veckan. Nu när jag sitter och installerar lite appar och kikar hur allt ska fungera, så får jag följande meddelande när jag försöker koppla in equalizern till boxen;

"Backplate id not available for equalizer"

Är det någon inställning som kan fixas eller är det något man måste kontakta installatören för att åtgärda?
jag har samma problem, har du löst det?
 
Jacobstrandh Jacobstrandh skrev:
jag har samma problem, har du löst det?
Jag ringde till min nätägare, som jag beställde laddboxen av.

De hjälpte med lösa det, tror det handlade om att installatören inte parat ihop equalizern med laddboxen.

Jag tror att det räckte med att ta equalizern och hålla den mot laddboxen samtidigt som du trycker in wifi knappen. Kan hända att man behövde göra någon inställning för laddboxen också, men att de kunde lösa det på distans.

Det tog iaf ca 3 min att åtgärda medan jag hade nätägaren i telefon samtidigt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.