A
Snyggt men inte sterilt! Det finns ju färg på väggarna och trägolv ger liv å värme. I like :)
 
Gillade faktist er ursprungliga köket, inte färgen, men typ av luckor :)
 
Precis min smak! Hade kanske föredragit mörk bänkskiva istället men i det stora hela skulle jag trivas med ett sånt kök som ni har (hade). Har funderat på Mano själv, hur upplever du att luckorna är nu när du haft dem ett tag? Blir de lätt skavda, fläckiga osv? Är det jobbigt när det inte finns riktiga handtag till kyl/frys och diskmaskin?
 
Danne W:
tapeten kommer från Midbec och är faktiskt snyggare live, men ganska jobbig att sätta upp.

Amy:
Vi är nöjda med vårt Mano, det enda är att det blir en del fingeravtryck på ställen man tar i ofta, vid diskmaskinen och så men det blir det väl å andra sidan med vanliga handtag också. Det är inga problem att öppna diskmaskin och kyl/frys, greppet är utmärkt däremot saknar jag softstängning på kylskåpen, de smäller rätt mycket om man inte håller i handtaget när man stänger.

Nu har vi precis sålt lägenheten och nästa vecka drar det nya bygget igång! :-D
 
Superfint! Starkt jobbat!
 
Pitufina, vart kommer ni att bygga hus?
 
Annie&Kenneth:
Vi ska inte bygga utan renovera ett gammalt funkisradhus, det ligger i Handen utanför Stockholm
 
Ett kök i min smak *tummenupp*

Vi funderade själva på detta Kvik-kök men jag ville ha inbyggnadsluckor för kyl/frys som sitter på kyl/frysen, inte sådana som är "påhakade" (om ni förstår vad jag menar).

Så det blev ett annat vitt kök med grepplister i aluminium (Ballingslöv - "Line") istället.
 
MYCKET snyggt! Men var är kyl/frys?
 
Mycket nice...längtar
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.