G Granström2 skrev:
Jag har inte stengolv och vill inte ha. Ett hem ska vara ombonat.
Läser du mycket inredningstidningar kanske?
Kan du inte berätta lite mer om vilka typer av golv du föredrar?
 
G Granström2 skrev:
Läser du mycket inredningstidningar kanske?
Icke.

Har du @Granström2 svårt att gå på toa utan att skvätta spelar det nog ingen större roll vilken uppvärmning eller golv mtrl huset har, sätt dig ner både hemma och på offentlig bekvämlighetsinrättning eller gå ut och pinka om du bor så det är lämpligt.
 
F fribygg skrev:
Icke.

Har du @Granström2 svårt att gå på toa utan att skvätta spelar det nog ingen större roll vilken uppvärmning eller golv mtrl huset har, sätt dig ner både hemma och på offentlig bekvämlighetsinrättning eller gå ut och pinka om du bor så det är lämpligt.
Är du gammal inkontinent gubbstrutt som står och pissar kan jag inte hjälpa dig. Du borde söka hjälp.

Men ontopic. De flesta söker ju alla möjligheter att få ned elförbrukningen. Tydligen har TS skapligt med pengar så att stor elkostnad inte spelar så stor roll.
 
Redigerat:
yonna yonna skrev:
Gäller bara golvvärmen.
Jag får väl köra igång golvvärmen och testa hur mycket den drar på ett dygn.
Men jämförelsekostnaden ser jag ju inte förrän decemberräkningen kommer:thinking:.
Stort tack för hjälpen!
Använd greenely =avläsning hos elleverantören-ett dygn försenat greenely.- tibber, watty för avläsning direkt i mobilen
 
V Värmelärlingen skrev:
Använd greenely =avläsning hos elleverantören-ett dygn försenat greenely.- tibber, watty för avläsning direkt i mobilen
Har full koll via Eon.

Det var kris under 2 veckor i januari då kaminen la av & jag fick vänta på utbytesgrej. Körde elgolvvärmen på max med daglig förbrukning 40-60 kWh (att jämföra med normal dagsförbrukning 8-10 kWh) och då fick jag ändå inte varmare än 17°. Naturligtvis hände detta när det var som blåsigast och kallast :mad:.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.