Funderar på ett yale doorman-lås och koppla ihop det med sector alarm som vi har installerat redan. Nån som har den kombon och är nöjd/missnöjd?
 
L Linsen12 skrev:
Funderar på ett yale doorman-lås och koppla ihop det med sector alarm som vi har installerat redan. Nån som har den kombon och är nöjd/missnöjd?
Jag har det och det funkar bra.
Jämfört med pappas Verisure är det dock lite långsamt ibland. Mest med bekräftelse dock.


/Jocce
 
  • Gilla
Linsen12
  • Laddar…
Fungerar väldigt bra för oss också, aldrig några problem och i kombination med en Nest kamera är det inte några problem att släppa in hantverkare/städare, etc.
 
  • Gilla
Linsen12
  • Laddar…
Jocce81 Jocce81 skrev:
Jag har det och det funkar bra.
Jämfört med pappas Verisure är det dock lite långsamt ibland. Mest med bekräftelse dock.


/Jocce
ok, en fråga, använder ni taggar också el bara kod? Tänkte om det är möjligt med båda.
 
anders07 anders07 skrev:
Fungerar väldigt bra för oss också, aldrig några problem och i kombination med en Nest kamera är det inte några problem att släppa in hantverkare/städare, etc.
ok, en fråga, använder ni taggar också el bara kod? Tänkte om det är möjligt med båda.
 
L Linsen12 skrev:
ok, en fråga, använder ni taggar också el bara kod? Tänkte om det är möjligt med båda.
Tag fungerar också och det larmar av.
 
anders07 anders07 skrev:
Tag fungerar också och det larmar av.
Vilken modell av Yale Doorman har ni?

Jag har en v2 (numera Classic) på källardörren. När S.A. installerade sin modul där så försvann möjligheten att använda tag, kan bara låsa upp och larma av med sexsiffrig kod.

Pratade med SA kundtjänst efteråt som sa att bara kod fungerar efter integrering.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.