Hej jag har problem med min golvvärmare och skulle uppskatta er hjälp!

Förra vintern fungerade vår golvvärme utmärkt men nu när vi ska sätta på den fungerar den inte.

Jag bifogar en video på problemet och beskriver det nedan

Det verkar först fungera att sätta på komfort-läget och ställa in egen temperatur. Men efter en liten stund står det kort u3.1 på skärmen och sedan blinkar det Co som innan jag valde programmet. Jag har läst igenom hela manualen, kollat alla felkoder (och hittar inte vad u3.1 betyder), jag har reset-at termostaten. Ingenting fungerar vad är fel?
 
  • Gilla
Toxon
  • Laddar…
Hej,
Vi har samma problem med vår termostat. Har ni löst ut vad det beror på?
Mvh Anton
 
Ja! Ring t2 kontakt privatperson tror det är detta: +46 20-74 24 70. Vi fick en ny termostat skickad till oss. När vi installerat den funkade det ändå inte, tills vi fick hjälp att testa olika inställningar och nu funkar den tack o lov! Är mitt under försäljning av lägenhet så det var ju stress att få det fixat!! Hoppas det hjälper er!
 
M minna.rosie skrev:
Ja! Ring t2 kontakt privatperson tror det är detta: +46 20-74 24 70. Vi fick en ny termostat skickad till oss. När vi installerat den funkade det ändå inte, tills vi fick hjälp att testa olika inställningar och nu funkar den tack o lov! Är mitt under försäljning av lägenhet så det var ju stress att få det fixat!! Hoppas det hjälper er!
Jag hade inte sådan tur. De erbjöd mig att skicka en rörmokare som ”skulle ta en titt”. Blir att köpa en ny termostat helt enkelt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.