På väg att köpa Ikea kök men upptäckte att Epoq kök nu har 50 % rabatt. Epoq leder vad gäller pris, 14 000 kr billigare trots måttbeställd skiva, 70 cm höga överskåp, snyggare nyans vit o längre garanti. Men orolig för omdömen jag läst om krångliga leveranser mm. Måste bestämma mig o beställa i början av nästa vecka för lev i början av januari- 23. Tacksam för hjälp!
 
Vi är nöjda med Epoq, enkelt att komplettera saknade delar tex, bra service från säljaren. Säkert ingen större kvalitetsskillnad mot Ikea men dom hade större utbud som passade oss.
 
  • Gilla
Ulla71
  • Laddar…
U Ulla71 skrev:
På väg att köpa Ikea kök men upptäckte att Epoq kök nu har 50 % rabatt. Epoq leder vad gäller pris, 14 000 kr billigare trots måttbeställd skiva, 70 cm höga överskåp, snyggare nyans vit o längre garanti. Men orolig för omdömen jag läst om krångliga leveranser mm. Måste bestämma mig o beställa i början av nästa vecka för lev i början av januari- 23. Tacksam för hjälp!
Var hittar du 50% rabatten?
 
H Humper skrev:
Var hittar du 50% rabatten?
Väldigt bra fråga, syns inte nu på deras hemsida. Men har en offert med kampanjen och om jag minns rätt gällde den till mitten av december.
 
U Ulla71 skrev:
Väldigt bra fråga, syns inte nu på deras hemsida. Men har en offert med kampanjen och om jag minns rätt gällde den till mitten av december.
Får ringa och fråga helt enkelt
 
Jag håller på att montera ett Epoq kök just nu som jag köpte på förra black Friday kampanjen. Tycker det är helt ok. Fina lådsystem, köpte med glas på alla som gick och få när det var rea. Köpte även Ekluckor som vi låtit måla.
Höjden passade oss bättre än Ikeas. Och sen blev det bättre material i luckor och finare lådor med.
Svindyr bänkskiva dock utan rabatt. Men totalen blev helt ok ändå. Köpte både kök och tvättstuga.
 
  • Renoverat kök under arbete, gröna skåp, vit bänkskiva, spis saknas, ljus vägg, skräp på golvet.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
AMR74 och 1 till
  • Laddar…
H Humper skrev:
Var hittar du 50% rabatten?
Epoq är en fälla. dålig kvalitet även om du beställer delar så tar det mins 4 månader och är jätte dyrt. en lucka kan kosta 1500 kr
Ikea är bäst i test
 
BirgitS
S Salam72 skrev:
Epoq är en fälla. dålig kvalitet även om du beställer delar så tar det mins 4 månader och är jätte dyrt. en lucka kan kosta 1500 kr
Ikea är bäst i test
De sista åren har även Ikea haft stora leveransproblem periodvis pga. vad som har hänt i världen. Ikea har en del luckor som kostar nästan 2000 kr.

På vilket sätt är Epoq dålig kvalitet?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.