Jag har tänkt ha en spegel med BRED guldfärgad ram i gästtoan. Sedan handfat med 3-håls kran i kromat. Men hur gör jag med lampa, hängare, tvålkopp ? Jag hade tänkt ha kromat, modell Millers Stockholm men det kanske inte passar till guldram , eller ... ? Borde man ha mässingsdetaljer, det omkullkastar alla mina planer.
 
Varför inte välja en spegel med bred silverfärgad ram istället? IKEA har snygga.....
 
Jag tycker att du ska hålla dig till krom. Blir nog plottrigt om du blandar för mycket. Guldramen på spegeln blir ju lite avvikande, men inte störande. Jag tror att det är något som bara du tänker på just nu. Sen så tycker jag att det är fint om det inte blir allt för perfekt.Lite udda är finare/ Linda
 
Guldramen är 20 cm bred och jag har tänkt mig ett ganska rustigt kakel i ljusbeige som ser handgjort ut.
Tänkte att det skulle bli bra med guldspegeln till, vad tror ni ?
 
det låter jättefint tycker jag. Jag tror att det kan bli fint (men aningen dyrare ...) att fortsätta med mässings/guld temat, bara du kan hålla det hela någotsånär stingent så att det inte urartar till värsta sekelskifteskopian.
 
Jag tycker att du ska köra på kromade detaljer till din guldspegel, tror det blir jättefint.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.