Hej
Har en gammal smörjgrop i mitt garage som inte används och spånar lite vad man ev skulle kunna använda utrymmet till istället.
Öppen för alla förslag…
Tack på förhand
 
Vinkällare ?
 
Tyvärr ingen trappa ner så den lösningen blir nog lite svår tyvärr men bra förslag. Tack
 
Jordkällare
 
Plats för hojjen
 
Sovrum för dom riktigt varma sommarnätterna
 
  • Gilla
Fartland
  • Laddar…
C Carbonara84 skrev:
Sovrum för dom riktigt varma sommarnätterna
Hahahaha
 
C Carbonara84 skrev:
Plats för hojjen
Har ingen hoj så blir svårt
 
C Carbonara84 skrev:
Jordkällare
Frågan är bara hur jag löser att komma ner då det inte finns någon trappa ner och den är typ bara 1 meter bred och 2 meter lång
 
O Ola Joensson skrev:
Frågan är bara hur jag löser att komma ner då det inte finns någon trappa ner och den är typ bara 1 meter bred och 2 meter lång
Du kan bygga en väggfast stege.
 
  • Gilla
Nyblivenhusägare123 och 1 till
  • Laddar…
Inomhuspool
 
  • Gilla
Ola Joensson
  • Laddar…
Det stod en trappa i trä i min morfars smörjgrop så jag gissar att de haft något liknande i din.
Använder du garaget så kommer det kunna rinna ner saker i gropen, är det "bara" förråd etc så skulle jag antingen ha dold förvaring eller ha någonstans där man kan köra pressar över huvudet med 45 cm viktskivor (vi har för lågt i tak för det).
Ett akvarium vore iofs häftigt men då bör man dels ha avrinning och dels ha garaget som boyta.
 
Har en liknande men har stått oanvänd i många år med trälock över.
Nu väckte du mina tankar om att använda den.
Ska fundera på en lösning att göra ett förvaringsutrymme för saker som sällan används eller sparats som "kan vara bra att ha". Blir då ett nytt och lättare lock med gångjärn på långsidan.
Ev. en uppsnyggning med lite puts då det bara är murad betonghålsten och gjutet golv.
I mitt fall kommer inga bilar in i det.
 
  • Gilla
Ola Joensson
  • Laddar…
Vilka i-lands problem :rofl: Önskar inget hellre än att ha en smörjgrop... Hade underlättat oljebyten och infettning
 
  • Gilla
hapazard och 2 till
  • Laddar…
O Ola Joensson skrev:
Har ingen hoj så blir svårt
Går att köpa :D
 
  • Gilla
Alfredo
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.