Har en nautic 1500 Gustavsberg nyinstallerad sedan sommaren som det konstant blir stopp i toaletten.

inga överdrivna mängder dasspapper används av någon i familjen, men lik förbenat måste man
mellanspola eller rensa efter typ var annat besök.

Finns det någon erfarenhet i gruppen om denna modell med liknande erfarenheter?
 
Såg att det var ett gäng negativa kommentarer på denna modell hos Bauhaus
 
Det är många som haft just det problemet du beskriver med denna toalett, GBG har nyligen gjort om den för att få bukt med detta. Så antagligen har du fått en "gammal" modell, reklamera den så lär du få en ny stol+installation.
 
Underbart när dom bygger en modell enligt standard… troligtvis samma standard där man lägger pappret i en papperskorg vid sidan av
 
K knegaren1 skrev:
Det är många som haft just det problemet du beskriver med denna toalett, GBG har nyligen gjort om den för att få bukt med detta. Så antagligen har du fått en "gammal" modell, reklamera den så lär du få en ny stol+installation.

Dom kommer nästa vecka å byter ut den på garantin
 
  • Gilla
GladanS
  • Laddar…
Krilleman
Ytterligare ett bevis på att köpa svenskt.

Flera svenska bolag håller med detta. Sist jag var med om det var en NIBE Bergvärmepump som hade trasig styrventil. Byttes av annan "kontrakterad" firma utan extra kostnad.

(y)(y)(y)
 
BirgitS
Krilleman Krilleman skrev:
Ytterligare ett bevis på att köpa svenskt.
Hur mycket är svenskt i toaletterna numera när både Ifö och Gustavsberg är företag/varumärken (?) i internationella koncerner?
 
Krilleman
BirgitS BirgitS skrev:
Hur mycket är svenskt i toaletterna numera när både Ifö och Gustavsberg är företag/varumärken (?) i internationella koncerner?
Mycket är fortfarande svenskt trots ägarstrukturen.

Men det jag ville belysa var det jag skrev ovan.
 
  • Gilla
BirgitS
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.