Tackar!

Klinkern kostar 495 kr/ruta.
 
ginnfilt skrev:
Tackar!

Klinkern kostar 495 kr/ruta.
Tack för snabbt svar!
 
Jätteimponerad! Vad fint! Gillar speciellt de egenhändigt fixade gallren.
 
Det är dock inte med särskilt imponerande snabbhet jag nu återvänder till tråden... :)

Här kommer några bilder när köket är så gott som klart. En hel massa småfix kvar som är så lätt att skjuta på framtiden när man väl är i full gång i köket...

176480.jpg
176482.jpg
176481.jpg
 
Och så två till:

176478.jpg
176483.jpg
 
A
Vilken skilnad att vara noga med detaljer (försöker febrilt att få min sambo att fatta det)
 
ginnfilt - hur tycker du Epoq köket är nu såhär efter snart 4 år - skulle du sätta in ett Epoq kök igen eller finns det skavanker i lådmekanismer luckor etc?

visst har du 60 skåp hela vägen och 30 dubbeldörrar i väggskåpen?

jag velar mellan 60 luckor och 30 luckor i mitt kök som kommer ha 4 60 skåp och ett 30 skåp.
 
Jag brukar rekommendera 30's luckor, slipper man dunka skallen i en öppen lucka eller backa för att öppna skåpet.
 
Klinkers, 495kr per platta eller kvm?
Fabrikat/modell? Skitsnyggt!
 
ginnfilt skrev:
Golvet är klinker från Konradssons kakel: Marte 8829 Raggio Di Luna (30x60).

Står i första inlägget.
 
Imponerad jag också!
Den där Powerport grejjen var jädra smidig!
 
Oj, inlägg i den här gamla tråden, som jag släppt bevakningen på för länge sedan.

Jag kan meddela att köket har fungerat bra i drygt fem år, inga direkta brister att rapportera, varken på kök, vitvaror, powerportar eller annat. Det enda problemet jag kommer på är att i Siemens kyl/frys så har dräneringshålet för spillvatten från kylen korkat igen ett par gånger.

Nu är huset sålt och nya ägare tillträder om en månad. Vi ska bygga nytt med Trivselhus och jag ser fram emot ett helt nytt kök som jag inte behöver bygga själv... Allt har sin tid.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.