Hej!Hur höjer jag värmen bäst vill ha lite varmare nu i början av vintern då jag har ett värmtrögt stort tegelhus som inte är riktigt vamt ännu.
 
  • Digital timer med temperaturkontroll, rörledningar, ventiler och elektrisk anslutning i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Regleringspanel för temperatur i industriell miljö med rör och ventiler i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Dilato
  • Laddar…
Hur är det med värmen senare under vintern?
Hur är det med värmen framåt tidig vår?
Hur är det med värmen framåt sen vår?
 
S sagan1 skrev:
Tvingades dubbelposta ty inget svar alls i fjv tråden,förlåt.
Detta är inget supportcenter där man kan ”kräva” att någon svarar inom en viss tid.
Du tycker alltså att någon ska svara på ditt inlägg inom fem timmar och fem minuter.

Alla som svarar gör det på egen fritid.

Det verkar som att det inte var så viktigt att få svar fort när det väl kom till kritan eftersom det har gått över 16 timmar från svaret skrevs med några motfrågor och inga svar än på de frågorna.

Andra tråden,
https://www.byggahus.se/forum/threads/hoeja-vaermen.474537/
 
  • Gilla
Dilato och 2 till
  • Laddar…
Slog ihop trådarna. Dubbelpostning är inte ok
/Mats
Moderator
 
Demmpa Demmpa skrev:
Detta är inget supportcenter där man kan ”kräva” att någon svarar inom en viss tid.
Du tycker alltså att någon ska svara på ditt inlägg inom fem timmar och fem minuter.

Alla som svarar gör det på egen fritid.

Det verkar som att det inte var så viktigt att få svar fort när det väl kom till kritan eftersom det har gått över 16 timmar från svaret skrevs med några motfrågor och inga svar än på de frågorna.

Andra tråden,
[länk]
Det fanns anledning att jag inte hunnit titta efter svar..lite larvigt att hugga på att man är angelägen att få svar..nu nöjd och hoppas slippa besvära och vara till förargelse..
 
Det tillhör god forumsed att man skriver hur man löser problemet/frågeställningen.
 
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
Det är löst gjorde inget annat än väntade,huset har varit bank och har ett bankvalv i betong med tung ståldörr och betongbjälklag och tegelfasad så värmetrögt och hinner inte med i början av kalla säsongen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.