Varför funkar inte alltid min trappomkopling
 
För att något är fel.
 
  • Gilla
Dilato och 3 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
För att något är fel.
nice och det är?
 
Hur ska någon kunna svara på det med den lilla information du gett?
 
  • Gilla
Dilato och 4 till
  • Laddar…
Vad är grejen med alla dessa ” El fråga” som startas nu? Rena barnfrågorna från nya användare som helt verkar sakna allt.
 
  • Gilla
  • Haha
Dilato och 4 till
  • Laddar…
Stefan N Stefan N skrev:
Vad är grejen med alla dessa ” El fråga” som startas nu? Rena barnfrågorna från nya användare som helt verkar sakna allt.
Gissar att det är någon lärare på ett elprogram som har lämnat ut en uppgift på att eleverna ska ställa frågor på div forum.
 
  • Haha
  • Gilla
Nalleman64 och 1 till
  • Laddar…
Om syftet är att ställa en fråga så har uppgiften lyckats. Om syftet är att få ett vettigt svar så verkar de flesta behöva en årskurs till eller två.
 
  • Gilla
  • Haha
Dilato och 4 till
  • Laddar…
L Linus Jönsson2 skrev:
Varför funkar inte alltid min trappomkopling
Du har kopplat fel, gör om och koppla rätt så fungerar det
 
useless useless skrev:
Om syftet är att ställa en fråga så har uppgiften lyckats. Om syftet är att få ett vettigt svar så verkar de flesta behöva en årskurs till eller två.
im DONE
 
snuttjulle snuttjulle skrev:
Gissar att det är någon lärare på ett elprogram som har lämnat ut en uppgift på att eleverna ska ställa frågor på div forum.
Coorrrrrrect
 
Er lärare bad er skriva en felstavad fråga på förskolenivå och sen skulle ni se vad det kom för svar? Vad är det för skola och hur mår er lärare?
 
  • Haha
  • Gilla
Dilato och 14 till
  • Laddar…
Stefan N Stefan N skrev:
Er lärare bad er skriva en felstavad fråga på förskolenivå och sen skulle ni se vad det kom för svar? Vad är det för skola och hur mår er lärare?
Cybergymnasiet? ;)
 
  • Haha
@ndreas
  • Laddar…
Cyberlågstadiet?
 
  • Gilla
Fairlane och 1 till
  • Laddar…
L Linus Jönsson2 skrev:
Coorrrrrrect
Ok. Jag försöker mig på ett svar då. Om vi utgår från: https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Trappkoppling

Så skulle man kunna få en felaktig koppling om man kopplar in lampan på övre eller undre anslutningspunkt istället för den i mitten.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.