Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 60 andra personer som har gjort quizet "Kan du byggmetoden?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 398 andra personer som har gjort quizet "Kan du byggmetoden?"

Wizard level!
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 404 andra personer som har gjort quizet "Kan du byggmetoden?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 337 andra personer som har gjort quizet "Kan du byggmetoden?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 271 andra personer som har gjort quizet "Kan du byggmetoden?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 416 andra personer som har gjort quizet "Kan du byggmetoden?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 656 andra personer som har gjort quizet "Kan du byggmetoden?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 764 andra personer som har gjort quizet "Kan du byggmetoden?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 463 andra personer som har gjort quizet "Kan du byggmetoden?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 563 andra personer som har gjort quizet "Kan du byggmetoden?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 951 andra personer som har gjort quizet "Kan du byggmetoden?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 719 andra personer som har gjort quizet "Kan du byggmetoden?"
Fast jag måste erkänna att jag fuskade lite :worried:
 
T
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 310 andra personer som har gjort quizet "Kan du byggmetoden?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 629 andra personer som har gjort quizet "Kan du byggmetoden?"
Kul att jag som kvinna kunde så mycket, men det är roligt att bygga så man lär sig något varje gång.
M E L K
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.