Hejsan. Vi söker ett timmerhus/ladugård eller torp som bortskänkes eller säljes.
Vi finns i Södermanland samt Dalarna men kan åka långt och även stå för frakt och nedmontering för rätt sorts hus. Söker minst 80kvm.
 
Redigerat:
Håll koll på blocket.

//AA
 
Har ett "soldattorp" som vi ska ta bort, dock mindre än 80 kvm.. Har för mig att det är 9x6m ev. Lite Mindre.
:cool:
 
S Skattungen skrev:
Hejsan. Vi söker ett timmerhus/ladugård eller torp som bortskänkes eller säljes.
Vi finns i Södermanland samt Dalarna men kan åka långt och även stå för frakt och nedmontering för rätt sorts hus. Söker minst 80kvm.
Hej
Är detta fortfarande aktuellt, vill veta innan jag skickar bilder
Mvh Erika
 
S Skattungen skrev:
Hejsan. Vi söker ett timmerhus/ladugård eller torp som bortskänkes eller säljes.
Vi finns i Södermanland samt Dalarna men kan åka långt och även stå för frakt och nedmontering för rätt sorts hus. Söker minst 80kvm.
Hej. Hör av dig om det fortfarande kan vara intressant. Vi har ett torp i uppsala. Kan skicka bilder vid intresse.
 
T Tratan skrev:
Hej. Hör av dig om det fortfarande kan vara intressant. Vi har ett torp i uppsala. Kan skicka bilder vid intresse.
T Tratan skrev:
Hej. Hör av dig om det fortfarande kan vara intressant. Vi har ett torp i uppsala. Kan skicka bilder vid intresse.
Hej! Vi letar efter ett timmertorp att flytta till vår gård strax utanför Uppsala! Hör av dig om det fortfarande finns kvar!
mvh linnea och Ted. 0736767515
 
H_kan@88 H_kan@88 skrev:
Har ett "soldattorp" som vi ska ta bort, dock mindre än 80 kvm.. Har för mig att det är 9x6m ev. Lite Mindre.
:cool:
Det råkar inte vara så att torpet står kvar? Vi letar efter en stuga att köpa och flytta till familjens tomt (I Norrtälje).
 
Hej! Står kvar men vi har en överklagande granne & är just nu & väntar på mark och miljödomstolen..
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.