Hej!

Var igår och köpte mig en Bahco hammare med hållare för 139:- igår på Jula
hade kostat 339kr

Min far som är snickare tyckte det var ett bra pris o köpte en också

Bara ett tips om någon är i behov av en ny hammare :)
 
Skulle kunna vara en likadan hammare som jag använder. Minns inte beteckningen nu, men min är en 16 oz:are och kostade ungefär som den tidigare prisnivån. Jag valde den framför en Hulta p.g.a. handtaget var lite kantigare och kändes bättre i mina händer. Jag är supernöjd!
 
En toppenhammare till toppenpris!
Jag har två Bachohammare, en med stålskaft och denna med glasfiberskaft. Båda är välbalanserade och trevliga att jobba med.
 
Smiter in ett annat tips här: Vill ni hitta billiga märkesverktyg ala Bacho/Sandvik/Beltzer så slå en kik hos Harald Nyborg. Priserna är långt ifrån dåliga på de prylar de lagerför.
 
phl skrev:
Smiter in ett annat tips här: Vill ni hitta billiga märkesverktyg ala Bacho/Sandvik/Beltzer så slå en kik hos Harald Nyborg. Priserna är långt ifrån dåliga på de prylar de lagerför.

...men passa er för allt är INTE billigt!
Mycket är gôr billigt men tex. hylsnyckelsatserna finns billigare på andra platser...
 
Följd fråga till P plats vart har du sett bacho hylsnyckelsatser billigare än harald nyborg? tacksamm för alla tips på billiga kvalitets verktygssatser
 
halvproffset skrev:
Följd fråga till P plats vart har du sett bacho hylsnyckelsatser billigare än harald nyborg? tacksamm för alla tips på billiga kvalitets verktygssatser
Kan inte svara för vad dom har för priser jämt men jag har reagerat på deras prissättning.
Själv säljer jag också Bahco och ibland är deras priser lägre än våra inpriser (dom köper konkurspartier m.m.) men senast jag kollade sålde jag hylsnyckelsatsen S87+7 400:- billigare...
 
Mikael_L
För en månad sen eller så, hade Uppsala maskin&verktyg en av Bachos stora hylsnyckelsatser till bra pris, runt 1200:- vill jag minnas. Om erbjudandet fortfarande gäller vet jag inte.
Hade inte Jula också Bacho-satser till bra pris...? (men det var iaf en annan än den jag såg på maskin&verktyg)
 
Jula hade kampanj på en bachohammare och en sandvik fogsvans 239:- för drygt en månad sen. Jag slog till direkt och är riktigt nöjd med fogsvansen, hammaren var ingen överraskning, hade redan en 16oz och 20oz av samma modell:D
 
Jula har fortfarande kvar det setet för 239. I jönköping iallafall. Inhandlades direkt då hammaren kostar 199 kr separat å fogsvansen typ 200 den med.
 
Gav 139kr för hammaren löst
Såg setet med såg men just nu är jag inte i behov av fogsvans (måste ju försöka ursäkta mig till varför jag inte fick en fogsvans av bra kvalite för 100kr...)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.