1. Hade varit perfekt vägg från vardagsrummet mot sovrummet för att kunna se på TV eller umgås samtidigt som någon väljer att gå och lägga sig utan att bli störd av ljudet

2. Danmark
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Efter en lyckad köksrenovering med rivning av bärande väggar och allt vad det innebar. Öppen planlösning i all ära MEN akustiken och ekot det blir med en småbarnsfamilj kan vara rätt påfrestande. Vi har prövat hänga upp gardiner men resultatet har inte varit tillfredsställande.
Med akustikpaneler ifrån woodupp tror jag resultatet kommer vara över förväntan! Och väggen som idag ser så kal och tråkig ut hade blivit levande och varm med denna otroligt snygga och smarta panel.

2. Ribe Danmark.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Om Woodups akustikpanel kan minska ljudet mellan oss och grannens snarkande tonåring så kan det vara intressant för 25 radhus från 1974 där de inte har lyckats med att bygga bort störande ljud mellan husen. Älskar att man med olika färger och montage kan få så olika uttryck med samma produkt. Dessutom blir det en snygg och effektiv lösning!

2. Danmark
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1: Min sambo visade mig sånna här akustikpaneler från WoodUpp i förra veckan och att det vore perfekt i vårt vardagsrum! Kul att ha chans att vinna ett presentkort så vi kunde slå till direkt!

2: Danmark
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Vi skulle vilja fästa akustikpaneler i vår trappa och hall för att få både en mysigare och behagligare hemmamiljö. Något som verkligen behövs hos oss!

2. Danmark.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Tvättstuga med skåp, hylla full av böcker, väggmonterad TV, dekorativa föremål, parkettgolv. Jag satt precis och funderade på vad som skulle vara sista touchen på senaste hemma-projektet. Jag inser ju att det är en sjysst akustikpanel som fattas!

2. Danmark
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Har länge funderat över något snyggt att ha på väggen bakom mig i datorrummet för att imponera på kollegorna när vi har våra teamsmöten. Har äntligen hittat något supersnyggt och som dessutom förbättrar akustiken i rummet. Fantastiskt!!!

2. Danmark
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Vi planerar att sätta lodrät akustikpanel i trapphuset för att dämpa ljuden från ovanvåningen och samtidigt få en modern och snygg vägg istället för den 70/80-tals sågspånstapet som sitter där idag.
WoodUpp har ett brett sortiment där jag särskilt har fastnat för Akupanelen med grå ek eller valnöt. Jag uppskattar att de har ett hållbarhetstänk med fanér från hållbart skogsbruk och filt gjord av återvunnen plast.

2. WoodUpp är från Danmark
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Min frus första önskemål är akustikpanel i vardagsrummet där den går hand ihand med våra möbler särskild ek , och dessutom dämpar allt ljud från livliga barn.
 
1. Jag och min sambo har länge gått och kollat på dessa och planerat att sätta in det i framtida sovrummet som ännu är under konstruktion. Har samlat tonvis med inspiration och bilder på dessa för att göra något liknande. En vinst som denna hade hade verkligen fått fart på vårt bygge.

2. Danmark
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Jag har följt Wood upp länge och älskar utseendet med ribborna. Länge funderar på om jag skulle försöka göra egna ribbor till väggen bakom tvn men har inte pengar till det just nu. Vi har bara vita väggar just nu då vi precis flyttat in så det skulle se perfekt ut på den lilla väggen där tvn är. Det hade även gjort mycket för akustiken i rummet.

2. Danmark

Mvh Andreas
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Jag står just inför att anskaffa paneler till mitt nybyggda hus !! Då detta hade kommit väl till pass !!:love:.
Svar. DK
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1.Har öppet i nog i vardagsrummet och måste dämpa ljudet från tv så våra gäster inte blir störda av ljudet och samtidigt är woodupp väldigt snyggt design

2.Woodupp kommer från Ribe i Danmark
 
1. Jag är en sån som dom kallar "audiofil", alltså en som strävar efter det bästa ljudet i sin stereoanläggning.
Jag har byggt det mesta själv, såsom högtalare, subwoofer och förstärkare med highend-streaming från internet.
Skulle vara kul att vinna ett presentkort så att jag kan diffusera ljudet från väggen bakom mina högtalare.
Då kanske jag kommer en bit till i min strävan efter det "perfekta ljudet" och dessutom göra väggen bakom min anläggning vackrare :)

2. Danmark
 
1. Öppen planlösning i all ära,
tre barn senare fick vi oss lära
att middagar i lugn och ro
är ett minne blott där vi vill fortsätta bo.
Kanske kan akustiken bli bra
med dessa assnygga paneler, hurra!

2. danmark
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.