1. Vi har precis avklarat fas 1 av vår renovering — entréplan, och ska nu ge oss an souterrängvåningen där 90-talet gjorde våld på det mesta i 60-talsväg. Nu vill vi sätta akustikpanel från trappan och göra dolda öppningar för både förråd och garderober i ett hörn om 3x3 m. Kommer bli magiskt och tända själen i huset igen Ett presentkort hade varit en fantastisk kickstart på projektet.

2. Danmark.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Danmark

2. Jag har DRÖMT om deras paneler sedan första gången jag såg dem för säkert 2-3 år sedan. Började tom följa deras sidor på sociala medier och prenumerera på danska nyhetsbrevet (talar danska efter några års pendling till Köpenhamn).

Under tiden har vi hunnit köpa hus och flyttat in med våra tre små barn. Renoveringen pågår i små små steg och prioriteringen har varit energieffektivisering. När det nu börjar bli dags att så sakteliga ge sig på det estetiska vore det min absolut högsta dröm att få inreda med Woodupps paneler och möjliggöra bra trivsel under pågående barnlek (vi är ofta centrum för 8 eller fler barn!).
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Frun har tjatat om akustikskivor sen vi flyttade in i nybyggda huset. Ett litet bidrag till det hade varit snyggt, så att husefriden består!

2. Danmark
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1, Vi har öppnat upp till nock i vardagsrummet och öppnat upp planlösningen. När vi är många samtidigt på den ytan blir ljudnivån väldigt hög samt en av dom höga väggarna är helt kal vilket nog ökar på ljudnivån. Så paneler från Wood up hade gjort succé här!

2, Danmark.
 
Danmark

Grannpojken spelar trummor, tidigare i deras garage, men vi hörde det in till oss. Han har nu flyttat hemifrån, men vår dotter blev taggad och är nu gatans trummis. För grannarnas skull, särskilt nu i början av karriären, borde vi faktiskt sätta upp akustikpaneler. Lillebror är också på G med elgitarr, behovet av akustikpaneler kommer inte att minska, för grannarnas skull...
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Är mitt i ett bygge av utekök/matstudio och där skulle jag verkligen behöva akustikpanel på väggen där man sitter och äter.
Dels för att dämpa ljudet och sen för att det blir så snyggt.

2. Danmark
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Jag är i startgroparna för en köks/vardagsrum renovering. Vi slår ner en vägg för att skapa öppen planlösning och bättre flöde i rummen. Har länge tittat på WoodUpp. Och tror det skulle bli jättebra att klä in ena sidan på den tänkta köksön (där stolarna ska vara) och på väggen där tv n ska vara. Inbillar mig att det kommer binda ihop de olika ”rummen” på ett bra sätt.

2. Danmark
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Jag älskar akustikpaneler, så mycket att jag byggde en egen vägg ni ser på bilden nedan. Nu har jag precis renoverat om vårt sovrum och planerar att klä in hela tv-väggen med paneler men denna gång får det bli färdigköpta då orken för att bygga egna är slut så det hade varit riktigt trevligt om jag fick chansen att testa era!

2: Från Danmark

637185-f534069b8dc599b684242c793cb0c89b.jpg
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Hej, planerar att bygga en ny vägg i sovrummet, och använda akustikpaneler som ”sänggavel. Rama in dem med grunda skåp, blandat med hyllor av massivträ.
2. WoodUpp kommer från Danmark
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
P
1. Barnen ska få egna rum, bra dämpning i rummen hade vart ljuvligt för mitt egna sinnes skull.

2. Danmark.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. I gästrummet som är vägg i vägg med vårt badrum är det väldigt dåligt ljudisolerat och gästerna behöver inte fundera på vad man har för sig i badrummet direkt... Lite ljudisolering och dessutom en snygg vägg på köpet vore ju kanon!

2. Danmark
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1:Vi ska renovera vårat sovrum och har fastnat för ribb panel bakom sängen så det vore perfekt att vinna presentkort för 2000:- !

2: Danmark
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Ett tystare hem skulle vara trevligare både för mig men framför allt de övriga i hemmet när jag får lite feeling med instrument. Med fina paneler från WoodUpp är jag säker på att alla skulle få en mysigare vinter.
2. Danmark
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. För att ge båda barnen egna rum i hyresrätten har vi byggt en skiljevägg av bokhyllor, från golv till tak, i ena rummet med varsin ingång. Vi testade att täcka baksidan med kork och plywoodskiva för att få lite ljuddämpning men det är inte tillräckligt nu när äldsta vill lyssna på högre musik och ha kompisar hemma. Woodupp är snyggt, godkänt av barnen och skulle verkligen lösa så många bekymmer här hemma.

2. Wood upp kommer från Danmark.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
richardtenggren
Vi har gjort om hela huset snart och håller i skrivande stund på med kök och hall. I hallen har vi tagit upp ett större hål för en ny trapp och i samband med det reglat upp en ny vägg till det kommande badrummet. På denna vägg som blir mot trapphuset är tanken att sätta akustikpaneler, så detta pris skulle passa oss perfekt.

Företaget kommer från Danmark. :)
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.