A
N No1abih skrev:
Hej. Ny här, men har samma fel + att den fyller på vatten när den är avstängd.

kör jag en spolning eller program så är den tyst när programmet är klart!? Tills jag öppnar.
Har bytt magnetventil, trodde det var den. Men icke.
fyller den på vatten med ny ventil när den är avstängd så är det kretskortsfel
 
Har en asko d5647 dw90.2
 
Grattis!
 
N No1abih skrev:
Har en asko d5647 dw90.2
Nej, det är nog den här du ska ha.
https://quickparts.se/styring/210961/

Se till att få ihop ventilationskanalen rätt när du monterar ihop luckan. Jag missade det sist, med resultatet att elektronikmodulen brann pågrund av fukt.
 
A
askonummer är
493497
GORENJE
 
electroluxaren skrev:
askonummer är
493497
GORENJE
Det är den jag länkade till.
 
A
D Daniel 109 skrev:
Det är den jag länkade till.
Ok
 
Perfekt, tack för hjälpen!
 
D Daniel 109 skrev:
Det är den jag länkade till.
D Daniel 109 skrev:
Nej, det är nog den här du ska ha.
[länk]

Se till att få ihop ventilationskanalen rätt när du monterar ihop luckan. Jag missade det sist, med resultatet att elektronikmodulen brann pågrund av fukt.
Nä, den du länkade till hette 493498 inte 493497
Den ena var styrning och den andra var kretskort??
 
Vad de kallar den kan man ju strunta i. Det är motsvarande produkt. Men frågan är om jag då beställt fel variant.
 
A
D Daniel 109 skrev:
Vad de kallar den kan man ju strunta i. Det är motsvarande produkt. Men frågan är om jag då beställt fel variant.
Olika diskar har olika funktioner och har därför olika program. Nu vet jag inte QP men köper man från Gorenje så får du ett kort med "mitt" nummer som automatisk anpassar sig till maskinens funktioner
 
electroluxaren skrev:
Olika diskar har olika funktioner och har därför olika program. Nu vet jag inte QP men köper man från Gorenje så får du ett kort med "mitt" nummer som automatisk anpassar sig till maskinens funktioner
Ok, men då ska jag prova beställa ett sånt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.