U
Denna vecka har du chansen att vinna ett presentkort hos WoodUpp:love:!
Modernt vardagsrum med öppen spis, trävägg, minimalistisk design, kaffebord, soffa och hängande växter.

Woodupp ger dig möjligheten att skapa en fantastisk miljö med bättre akustik samt tillföra ett
modernt uttryck till interiören i ditt nästa gör-det-själv projekt.
Våra premiumprodukter bygger på vår passion för hållbarhet i produktionsprocessen och
noggrant utvalda råvaror med miljön i fokus.



Så här tävlar du:
1. Motivera varför just du ska vinna presentkortet till ditt nästa hemmaprojekt.
2. Besvara frågan: Vilket land kommer Woodupp ifrån?

Svaret hittar du här: Woodupp.se
(Anmäl dig till Woodupps nyhetsbrev på hemsidan för att bli först till att ta del av deras nya produkter och erbjudande)

Värde: 2000 SEK presentkort till WoodUpps webshop


Vinnaren utses fredagen den 18 November.


Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
-----------------------------------------------
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn-och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

Vi tackar WoodUpp för att de sponsrar den här tävlingen.
 
  • Gilla
Ryttarnn och 7 till
  • Laddar…
1: Jag har en fin själv renoverad ”salong” där TV och spelbordet har en hemsk reflektion från minst en vägg. Både samkväm med vänner och egen tid vid TV har en negativ klang som vore underbart att få bort. Livet blir lite roligare då.

2: Danmark
 
  • Gilla
Ulrika M.M och 1 till
  • Laddar…
1. Vi ska bygga om vårt gamla poolhus till bostadsdel och behöver både snygga och ljuddämpande paneler på väggarna! Panelerna från Woodupp skulle passa perfekt.

2. Danmark.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1 . Att få hyffsad akustik i en gillestuga är inte lätt framförallt inte om sambon får säga sitt , dessa hade underlättat mitt liv och min hobby .

2. Danmark
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1 . Vi har precis gjutit klart grunden till vår nya entré och planen är att klä två av väggarna med akustiskpanel. WoodUpp ser ut att fylla alla våra krav och önskemål finfint!

2. Danmark
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Vi har en nisch i vårt vardagsrum som vi länge har funderat på vad vi ska göra med: målad panel, tapetserad fondvägg, växtvägg, osv. När jag nu fick se denna tävling med ett företag som hittat sin nisch så blev det klart att det får bli en akustikpanel i Ek.
2. Danmark
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Vi har valt att ta bort en vägg i köket och för att kompensera för ljudet som nu sprids från köket ut i huset har jag tänkt sätta akustikpanel på baksidan av köksskåpen som vetter mot matplatsen. Ett bidrag från woodupp skulle passa perfekt!

2. Danmark
 
  • Gilla
Ulrika M.M och 1 till
  • Laddar…
1. Livliga barn + vardagsrum med rejäl takhöjd = akustikpanel!

2. Danmark
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Efter att ha flyttat in för två år sedan och kämpat med fuktskada i vardagsrummet är det äntligen löst och vi kan fokusera på inredningen. Hemsk akustik i vårt stora rum med 5 meters takhöjd. Här hade definitivt akustikpaneler från WoodUpp behövts.

2. Danmark
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
X
Företaget kommer från Danmark.

Det vore fanta med akustikpaneler då ljudnivån hemma ofta blir väldigt hög på grund av barnet som har särskilda behov och i och med detta är extremt aktiv samt har mycket svårt att reglera ner sin egen röstnivå.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
De kommer från Danmark.

Vi vill bygga hembiorum som också kan vara gillestuga så behöver se snyggt ut och då woodup vara ett bra alternativ för bättre ljud!
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Vi är i slutfasen med vår utbyggnad och i källaren har vi ett stort rum med bland annat en gammal jäklar-yttervägg som det tidigare har legat leda dikt an mot.
För att inte behöva slipa ned hela ytskiktet på den vägren skulle vi vilja sätta akustikpanel på den, dels för att det är otroligt snyggt och dels för att dämpa elaka reflexer i rummet.

2. Danmark.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Jag är hifinörd. Jag vill ha presentkortet för min fru tycker mitt intresse bara gagnar mig, vilket ju stämmer! Hennes intressen ger mervärde till hela familjen och ekonomin. Hon planerar trädgården så den blir fin och höjer husets värde. Tröjorna hon stickar ger värme och glädje åt alla som får dem. Så jag behöver bidrag till akustikväggen bakom högtalarna för mitt intresse gör ingen annan glad och är inte värt att lägga pengar på.

2. Landet är Danmark. Där frugan är just nu med sin syster.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Jag har varit sugen på akustikpaneler ett bra tag men jag har helt enkelt inte haft råd att köpa dem. Var jag ska ha dem vet jag inte, skulle vilja klä in hela bostaden men det kanske blir too much. :love:
2. Danmark
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Åhh önskar WoodUpp i vår hall. Det första man kommer mötas av när man tar ett steg in i vårt nya hus!
Vi håller på o spacklar o slipar o ska snart måla, men vi är inte lika duktiga som en riktig hant verkare så resultatet blir därefter. Då hade det varit perfekt att sätta WoodUpp istället! Håller alla tummar o tår!
Det hade dessutom blivit en fantastisk 50-års present!!!

2. Danmark
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.