Har månde någon här använt sig av en sjyst byggnadskonstruktör i Uppsala?

Vill köpa tjänsten att ta fram nödvändiga ritningar och underlag för att ta upp en öppning i bärande vägg mellan två lägenheter. Har grävt fram alla ritningar jag tror behövs från kommunen, så jobbet är nog relativt straightforward.

Det ideala vore om man hittade en mindre firma baserad i Uppsala...
 
Hittade du någon? Ska inom kort göra samma sak, och tar gärna emot tips.
 
H harney skrev:
Hittade du någon? Ska inom kort göra samma sak, och tar gärna emot tips.
Ja och nej. En firma som snabbt lämnade anbud var "Två snickare", de har tydligen en ingenjör anställd. (Kan inte svara för "Två snickare" dock, jag löste slutligen saken på annat sätt genom en personlig kontakt med rätt kompetens.)
 
H hanbyggo skrev:
Ja och nej. En firma som snabbt lämnade anbud var "Två snickare", de har tydligen en ingenjör anställd. (Kan inte svara för "Två snickare" dock, jag löste slutligen saken på annat sätt genom en personlig kontakt med rätt kompetens.)
H hanbyggo skrev:
Ja och nej. En firma som snabbt lämnade anbud var "Två snickare", de har tydligen en ingenjör anställd. (Kan inte svara för "Två snickare" dock, jag löste slutligen saken på annat sätt genom en personlig kontakt med rätt kompetens.)
Tack för svar! Får kika på dem.
 
H harney skrev:
Tack för svar! Får kika på dem.
Jo, en sak kan jag dock tipsa om: Jag var i kontakt med flera betonghålsföretag. De som var agila och svarade, kom förbi och dessutom gjorde ett bra jobb var Betongborrarna. https://www.betongborrarna.se/ (Betonghål i Uppsala var förbi och skulle lämna offert, men trots flera påstötningar återkom de aldrig).
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.