Byggmax har bytt sortiment av golvspånskivor utan nån som helst info till kunder eller egen personal. När jag således skulle komplettera mitt tidigare inköp hos Byggmax med tre golvspån av märket ARBOR upptäcker jag att de inte passar. Byggmax tar inget ansvar och vill inte hjälpa mig hitta golvspån av gamla märket ARBOR.
Jag har inte lyckats hitta någon annan byggvaruhandel som säljer det märket (ARBOR). Nån som kan tipsa var jag kan hitta dem?
 
Åsa Lund
Hittar du tillverkaren på nätet och kan kolla om det finns återförsäljare i Sverige?
 
Jag har letat på nätet men inte funnit några återförsäljare. Nu har jag hittat en skiva på Hesins Trä som passar hyfsat...
 
  • Gilla
Åsa Lund
  • Laddar…
Inser att jag också skulle vilja ha tag på Arbor Gulv 22 mm golvspån... Nån som hittat dem/ÅF i Sverige?

B ByggareBengtS skrev:
Byggmax har bytt sortiment av golvspånskivor utan nån som helst info till kunder eller egen personal. När jag således skulle komplettera mitt tidigare inköp hos Byggmax med tre golvspån av märket ARBOR upptäcker jag att de inte passar. Byggmax tar inget ansvar och vill inte hjälpa mig hitta golvspån av gamla märket ARBOR.
Jag har inte lyckats hitta någon annan byggvaruhandel som säljer det märket (ARBOR). Nån som kan tipsa var jag kan hitta dem?
B ByggareBengtS skrev:
Byggmax har bytt sortiment av golvspånskivor utan nån som helst info till kunder eller egen personal. När jag således skulle komplettera mitt tidigare inköp hos Byggmax med tre golvspån av märket ARBOR upptäcker jag att de inte passar. Byggmax tar inget ansvar och vill inte hjälpa mig hitta golvspån av gamla märket ARBOR.
Jag har inte lyckats hitta någon annan byggvaruhandel som säljer det märket (ARBOR). Nån som kan tipsa var jag kan hitta dem?
 
  • Tryckstämpel på Arbor Gulv 22 mm golvspån med produktspecifikationer.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Sist jag köpte golvsspån förra veckan var det där det enda som byggmax hade i sitt sortiment.
Åkte dock på ett annat sortiment förut och fick problem. Men de hade sparat en pall med det tidigare partiet man kunde ta av.
 
  • Gilla
AAT
  • Laddar…
Jag köpte golvspån av märket Arbor på Byggmax för något år sedan. Jag behövde komplettera nu och upptäckte till min förtvivlan att de bytt fabrikat på hemsidan. Kontaktade Byggmax och det visade sig att Byggmax i Malung hade golvspån av märket Arbor kvar. Det fanns gott om skivor kvar om någon behöver komplettera. Det går säkert att få dem fraktade om man inte kan åka till Malung.
 
B BJohan skrev:
Jag köpte golvspån av märket Arbor på Byggmax för något år sedan. Jag behövde komplettera nu och upptäckte till min förtvivlan att de bytt fabrikat på hemsidan. Kontaktade Byggmax och det visade sig att Byggmax i Malung hade golvspån av märket Arbor kvar. Det fanns gott om skivor kvar om någon behöver komplettera. Det går säkert att få dem fraktade om man inte kan åka till Malung.
Jag böt fabrikat, så jag har några Arbor kvar i södra Roslagen om någon sitter svårt till och behöver.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.