Hej, förstår om detta kan vara en omöjlig fråga att svara på men innan jag kontaktar säljarna imorgon så vill jag försöka stilla min nyfikenhet.

Vet någon vad det är på bilden? Lär väl saknas något?
 
  • Öppen väggmonterad termostat utan lock visar ett AA-batteri och interna komponenter.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
E
Ser ut att vara någon slags trådlös strömställare, med tanke på batteriet där i mitten
 
  • Gilla
udihow och 1 till
  • Laddar…
Nu har jag tagit tag och lärt mig hur denna funkar. Det är en Anslut 408-058 från Jula. Fann instruktioner online.

Nästa fråga, själva tryckknapparna är borta så det estetiska är inte kul. Finns det något sätt att fixa tro? Som kan passa?

Skickar med bild från instruktionen hur de ser ut.... Orkar inte gå allt utbytt och Jula har inga delar.
 
  • Svenskspråkig manual för installation och programmering av väggströmbrytare med illustrationer och teknisk data.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Har du haft målare där och målat om? Någon verkar ju ha sprättat ramen och knapparna och masktejpat så grejerna ligger säkert någonstans..
 
stiga stiga skrev:
Har du haft målare där och målat om? Någon verkar ju ha sprättat ramen och knapparna och masktejpat så grejerna ligger säkert någonstans..
Jag målade och knapparna fanns inte innan jag tejpade så tyvärr inte så lätt :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.