Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 18 andra personer som har gjort quizet "10 kniviga verktyg"
 
G
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 22 andra personer som har gjort quizet "10 kniviga verktyg"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 22 andra personer som har gjort quizet "10 kniviga verktyg"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 27 andra personer som har gjort quizet "10 kniviga verktyg"
 
Z
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 83 andra personer som har gjort quizet "10 kniviga verktyg"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 68 andra personer som har gjort quizet "10 kniviga verktyg"

Men sen håller jag inte koll på fancy knivar heller. :rolleyes:
 
  • Gilla
Peter_Bromma
  • Laddar…
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 24 andra personer som har gjort quizet "10 kniviga verktyg"
 
  • Gilla
Ulltand
  • Laddar…
Jag fick 9/10 rätt, vilket väl är bra för en gammal scoutledare och survivalist i testet "10 kniviga verktyg".

Jag var inte ensam om att chansa fel på dyraste kniv.
Här ett exempel när man har nytta av en Victorinox (eller Wenger om man hade tur att köpa innan de slukades av Victorinox) på semestern där en stol vickade.

Användning av en Victorinox SwissTool för att åtgärda en vickande stol, verktygsbits i förgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Cheesen
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 89 andra personer som har gjort quizet "10 kniviga verktyg"
Vad kockkniven där hette hade jag ingen aning om... Men det var ett fint Damaskblad på den. Kanske inte så lämpligt i köket.
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 33 andra personer som har gjort quizet "10 kniviga verktyg"
 
hsd
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 33 andra personer som har gjort quizet "10 kniviga verktyg"
Det var knivigt :thinking:
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 154 andra personer som har gjort quizet "10 kniviga verktyg"
 
S
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 97 andra personer som har gjort quizet "10 kniviga verktyg"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.