Miessi Miessi skrev:
Finns kvar 5st :)
Hej!
Vet inte hur aktuellt inlägget är men jag är intresserad av de 5 om du har dem kvar?
 
Hej, jag har 5st kvar. Återkommer med fraktpris.

/ Nicklas
 
  • Gilla
PEBJ
  • Laddar…
Miessi Miessi skrev:
Säljer 10st Danfoss Living Connect, helt oanvända och endast en har tagits upp ur kartong för inspektion.

Har dessa till försäljning på Facebook i säljgrupper och Marketplace om någon.
300kr/st, finns i Jokkmokk, köparen betalar eventuell frakt.
Hej

Ser att dem är sålda men mer intresserad av om deöu är nöjd med dem och ser en besparing i det?
 
B bergquist skrev:
Hej

Ser att dem är sålda men mer intresserad av om deöu är nöjd med dem och ser en besparing i det?
Nja dom är inte sålda då jag inte hört något av den senaste spekulanten. Har dock inte använt dessa så kan inte uttala mig men jag kan tänka mig att om du kör fjärrvärme t.ex. så bör de spara dig lite i varje fall.
 
Ok, kör själv ved med acc. Tankar så funderat på något smart men skeptisk om dessa hjälper för mitt ändamål.

Tack för svar, hoppas du får dem sålda.
 
B bergquist skrev:
Ok, kör själv ved med acc. Tankar så funderat på något smart men skeptisk om dessa hjälper för mitt ändamål.

Tack för svar, hoppas du får dem sålda.
Beror väl på hur varmt vatten du skickar ut? Pannan kommer ju inte att självstrypa sig efter hur varm acc.tanken är likt en värmepump som känner av returen och utetempen för att bestämma hur mycket den ska värma vattnet.
 
Vi har en pump tillsammans med en styrning som utgår från utetemperatur och tid, men den är gammal.

Man kan säga så här, är det 15 grader ute så skickar vi minimalt med värme ut men är det riktigt kallt så skickar vi max ut på rören

Drömmen är att hitta en styrning som kan både ta hänsyn till inne och ute temp och strypa värmen vid acc.tank.
 
Miessi Miessi skrev:
Hej, jag har 5st kvar. Återkommer med fraktpris.

/ Nicklas
Har du något pris på frakten?
Är den rimlig så tar jag alla 5 (som du har kvar)
MVH Petter
 
P PEBJ skrev:
Har du något pris på frakten?
Är den rimlig så tar jag alla 5 (som du har kvar)
MVH Petter
Kolla din inkorg vad jag skrivit :)
 
Miessi Miessi skrev:
Säljer 10st Danfoss Living Connect, helt oanvända och endast en har tagits upp ur kartong för inspektion.

Har dessa till försäljning på Facebook i säljgrupper och Marketplace om någon.
300kr/st, finns i Jokkmokk, köparen betalar eventuell frakt.
Hej
Har du kvar av

Danfoss Living Connect ?​

Du får gärna svara på min email g@segerstedt.info
Är intresserad av en eller fler för 300kr/ st
mvh
G
 
S segerstedt.info skrev:
Hej
Har du kvar av

Danfoss Living Connect ?​

Du får gärna svara på min email g@segerstedt.info
Är intresserad av en eller fler för 300kr/ st
mvh
G
Sålda
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.