Svar: Ner till minus 15 grader.
Jag ska precis flytta till hus och har alltid drömt om att ha en kompost. Kompost är bra för att på sikt berika jorden i trädgården.
 
Fråga: Hur långt ner i temperatur kan processen hållas igång?

Svar: Ner till minus 15 grader.

Med en fru som gillar att odla och ett eget ökat intresse för att odla vore det toppen att kunna kompostera och få egen jord.
 
Orientexpressen
Svar. -15 grader

Med egen jord får vi god mat på vårt bord. Slipper släpa på näring till odlad mat och växter, samtidigt som vi tar vara på vårt eget matavfall istället för att transportera det till annat ställe. Vi får också bättre koll på hur mycket vi faktiskt slänger och kanske t om kan ändra våra matvaror till det bättre med mindre matspill.
 
U
Då var tävlingen avslutad!

Tack alla tävlingsdeltagare för era svar och motiveringar och tack GreenLine för det fina priset,
Dagens lycklige vinnare är @SvanteC, inlägg #27! Vi säger grattis och hoppas att du får mycket nytta av komposten.

En ny tävling kommer upp inom kort! ;)
 
  • Gilla
Frida Engvall och 1 till
  • Laddar…
S
U Ulrika M.M skrev:
Då var tävlingen avslutad!

Tack alla tävlingsdeltagare för era svar och motiveringar och tack GreenLine för det fina priset,
Dagens lycklige vinnare är @SvanteC, inlägg #27! Vi säger grattis och hoppas att du får mycket nytta av komposten.

En ny tävling kommer upp inom kort! ;)
Wow, kul! Jag är i chock!

Tack! =)
 
Redigerat:
Anndin Anndin skrev:
Mully klarar -15 minusgrader och är en precis lagom stor och behändig kompost för min trädgård och klimat! Efter att ha tittat på era andra produkter har jag blivit ett riktigt ”fan” och skulle vilja ha samma snygga stil på både vattenbehållare och kompost, då de kommer stå i nära anslutning till huset och trädgården där vi vistas mycket! Allt känns så stabilt och snyggt! I like!! (även kompost inne är jag sugen på, som komplement!)
Det står att vi bor i Skåne, men adressen är i Stockholm, vet inte vad som blev tokigt..
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.