Hej

Den klarar ner till -15 grader.

En Greenline Mully vore det perfekta komplementet till min vanliga kompost så att även jag kan kompostera matavfall och fallfrukt.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Svar: Ned till -15 grader

Motivering: Precis flyttat till gård, den kalla komposten behöver en kompis iform av en varmkompost till vintern.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Den jobbar på ända till -15 grader celcius.

Jag har funderat länge o väl på en kompost, vinner jag så behöver jag inte klura mera utan bara att köra på helt enkelt.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
8
Rätt svar. Mully klarar ända ner till -15 grader.

Tyvärr blir det kallare än så här i Boden, men kompost säsongen skulle absolut förlängas. Skulle vara jättekul få sätta den på prov här hos oss.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Processen håller igång ner till minus 15 grader.
En ny kompost från GreenLine tycker jag är fin,
på,tomten skulle jag den vilja ställa in.
Trädgårdsavfall och matrester
blir åter jord på maskarnas fester,
- dett blir återbruk och pånyttfödelse i trädgården min.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Svar: -15C
Nyss köpt gård i södra norrland där vintrarna är kalla så här skulle en GreenLine Molly passa perfekt!
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Svar: Greenline Mully kan hålla igång processen ner till -15.
Vi har länge pratat i familjen om att skaffa en riktig varmkompost men aldrig kommit till skott.
I somras skaffade vi en regnvattentunna (från Greenline så klart) och nu tar vi chansen att få hem en kompost. Hoppas på tur.
/Anders
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Processen hålls i gång till -15. Har en uttjänt varmkompost som är mer än 20 år gammal, faller snart i bitar, men är i stort behov av en ny! Skulle bli så glad om jag vann.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Greenline Mully fungerar fint ner till -15 grader.

Om jag skulle vinna en greenline Mully så skulle jag verkligen gå in för kompostering. Min fru tycker om att odla blommor och grönsaker och köper jord och gödning för jämnan tycker jag. Hade jag en varmkompost så skulle jag mer än gärna mata den och sedan ge frun finfin näringsrik jordförbättringsmaterial att använda. För det är hon värd… och jag med då tycker jag
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
GreenLines Mully varmkompost fungerar ner till -15 grader C.

Blir en fin födelsedagspresent till min son som blivit ägare till en ny bostad med odlingsmöjlighet i trädgården.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Den klarar ner till -15 grader. Vi ska köpa kompost för att slippa bära ut papperspåsar till det bruna sopkärlet som vi gör i vår kommun. Skulle vara klockrent att vinna ett istället i den här tävlingen!
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Greenline Mully gör ditt jobb ner till minus 15 och Greenline Master plus ända ner till minus 25! Vore så kul att göra sin egen kompostjord och följa kretsloppet med både syn, lukt och känsel!
 
-15 grader

Skulle vara roligt att leva lite naturligare.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Mully fungerar till -15 grader.

Blev idag äntligen ägare till mitt första egna boende, ett hus med trädgård! Nu kan jag äntligen börja odla och greja, och i en del av detta kretslopp vill jag såklart ta till vara på vårt matavfall och trädgårdsavfall. Greenline Mully är den perfekta gröna starten för mig och min trädgård!
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.