Mully håller processen igång ner till minus 15 grader. Vi vill så gärna vinna Mully så vi kan börja ta hand om vår nya trädgård.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
smh
-15 grader

Behöver en varmkompost att komplettera trädgprdskomposten med!
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
-15°C.

Det blir en gåva till min mor,
Att använda där hon bor.

Återvunnen mat skapar ny rik jord,
Som odlar rotfrukter till hennes bord.

Om jag denna kompost skulle vinna,
Kommer jag den överfull finna.

För mor min går alltid all-in,
Oavsett om hon odlar gurka eller aubergine.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Ner till temperaturer på minus 15 grader.

Har enormt mycket löv på tomten, och vore perfekt om jag kunde kompostera dem och slippa köra till återvinningsstationen och slösa på dyr bensin.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Svar: I en välskött kompost hålls processen igång ner till temperaturer på minus 15 grader.
Dessutom blir det förstklassig jord av att kompostera vårt avfall. Så mycket bättre för både trädgården, miljön, min rygg och min plånbok när jag slipper släpa hem jordpåsar från affären.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
En Mully klarar ner till -15 grader.
Behöver en varmkompost då den oisolerade jag har inte hinner med allt jox från trädgården. En Mully skulle göra stor skillnad
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Ner till temperaturer på minus 15 grader.
Ville vara med att tävla för att:
1. Produkten är svensk tillverkad som är viktigt i mina val av produkter.
2. Behöver utöka familjens kompostering i trädgården så vi kan bli ännu mer självförsörjande.
3. Har aldrig vunnit något i tävlingar på nätet.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Svar: -15 grader

Jag har alltid varit lite skeptisk till kompost pga lukt och ev. Djur som lockas fram. I takt med att vi odlar allt mer på tomten ökar behovet av jord. Jag har därför blivit nyfiken på en kompost. Därför skulle det vara super att vinna den här så att vi kan testa på det och förhoppningsvis bli överraskade av hur bra det funkar!
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Svar: - 15

Har velat ha kompost länge, en trädgård som hade mått fint av ett kretslopp. Vi är en familj som spenderar stor del av vår tid i trädgården, extra kul att barnen är intresserade av hållbarhet också.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Mats-S
Greenline Mully klarar hålla igång processen ner till minus 15 och Greenline Master plus ner till minus 25
Men min personliga erfarenhet från min Mully är nog att -15 är klart överdrivet, max -10 en kortare period, längre perioder typ -5.

Har komposterat mat och trädgårdsavfall sedan slutet på 80-talet, har en Greenline Mully hemma (funkar superbra), behöver en ny på sommarstället :)
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Greenline Mully klarar ner till -15 grader C
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Minus 15.
Om en månad blir det flytt till tomt på landet med låg omvärldspåverkan. En varmkompost skulle passa perfekt in i kretsloppstänkandet där.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Svar: Den fungerar ner till minus 15 grader.

Har ett tag varit inne på kompostering själv men har inte blivit av att man köpt en.
Det vore ett bra första steg i att kunna använda rester för att t.ex. gödsla växter och grönsaker. Hade varit kul att testa! :)
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Svar: den fungerar ned till -15°.
Vi har funderat på att skaffa en kompost till gården ett tag, och van vi denna så skulle äntligen bli av.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Den klarar ner till - 15 ° Celsius vilket funkar utmärkt på inre västkusten där vi intew haft någon riktig vinter på år och dag.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.