Den fungerar ner till - 15 grader .
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Den klarar att kompostera ner till -15, med ökande matpriser hade det varit kul att kunna förbättra jorden själva till våra land
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Greenline Molly fungerar ner till minus 15 grader.

Vi har redan en Greenline varmkompost som används flitigt. Barnen vill gärna vara med att odla och gödsla och tyvärr blir barnen täckta av halförmultnad kompost som "ramlat ner" på dem när vi grävt ut den fina kompostjorden. Har därför haft på min att göra lista att införskaffa en ytterligare kompost så att jag kan låta en vila medan den andra fylls.
 
Den funkar till -15 grader. Har redan en Urban Garden för inomhus, så nu är det nästa steg att ta hand om komposten utomhus.
 
Svar: ner till minus 15 grader celsius.
Vi kallkomposterar flitigt men är mycket intresserade av en varmkompost och dessutom tar sig både våra djur och vilda djur in i komposterna och stökar så vi behöver helt klart Mully här hemma!
 
Kul tävling! Den funkar ner till -15 vilket är perfekt för mig och familjen som precis har skrivit på för att köpa landställe i skärgården, ni kan gissa att jag kommer hänga runt här på forumen nu när vi blivit med hus! Älskar också det cirkulära i att ta vara på sitt avfall själv och göra det till värdefull näring för trädgården växter. Hoppas vi vinner! :)
 
Mully klarar -15 minusgrader och är en precis lagom stor och behändig kompost för min trädgård och klimat! Efter att ha tittat på era andra produkter har jag blivit ett riktigt ”fan” och skulle vilja ha samma snygga stil på både vattenbehållare och kompost, då de kommer stå i nära anslutning till huset och trädgården där vi vistas mycket! Allt känns så stabilt och snyggt! I like!! (även kompost inne är jag sugen på, som komplement!)
 
Svar: -15 c°

Detta hade varit en viktigt pusselbit och komplement till familjens befintliga bokashikompostering. Utgifterna är många och tyvärr finns inte ekonomin just nu för inköp, så att vinna denna hade varit skoj!
 
U Ulrika M.M skrev:
-15 grader ä svaret.
Jag vill också kompostera!
 
- 15 grader. Jag vill också kompostera!
 
-15 grader celsius.

Denna vore bra att ha så slipper jag ha kvar den bruna tunnan för kompost som kostar ca 1000kr per halvår för att kommunen ska tömma.
 
Ner till minus 15 grader.
Vi flyttar ut på landet nu och där finns utrymme och användning av jord. Och såklart ett led i miljötänkande!
Jag håller tummarna att jag vinner
 
Den fungerar ner till minus 15 grader. Har nyss köpt ett hus på landet och jag ska försöka börja att odla klimatsmart och då är kompostering en viktig del. Har dock begränsad kunskap och därför vore det smart att börja med att använda en produkt som man vet fungerar.
 
S
Fungerar ner till minus 15 grader!

Jag köpte en kompost på biltema, den var inte så mycket att ha och faller tyvärr redan sönder. Jag tror att er är en kvalitétsprodukt som kommer hålla längre!
 
Svar: Fungerar ned till minus 15 grader.
Vore toppen till att pyssla om planteringen i växthuset och ta hand om ev spill från de nyplanterade äppelträden framöver
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.