Hej!

Funderar på att beställa radiatorer från Kotly (Polen).
Läst på äldre trådar att andra har gjort det.
Jag har tänkt beställa hem 12st bottenmatade 500x1200 c22, men är det någon som vet ifall man behöver ha radiatorkoppel till dessa eller är det inbyggt? Hittar ingen info om det, eller är det bara på sidomatade man behöver ha koppel?
 
Vit radiator för hemvärme monterad på en vägg med synliga anslutningar i nederkant.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Väggmonterad vit radiator för vattenburen värme.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Teknisk ritning av en designradiator med måttangivelser.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Q Queen_piss skrev:
[bild] [bild] [bild]
Köp det
 
Q Queen_piss skrev:
Hej!

Funderar på att beställa radiatorer från Kotly (Polen).
Läst på äldre trådar att andra har gjort det.
Jag har tänkt beställa hem 12st bottenmatade 500x1200 c22, men är det någon som vet ifall man behöver ha radiatorkoppel till dessa eller är det inbyggt? Hittar ingen info om det, eller är det bara på sidomatade man behöver ha koppel?
Vad kostar ett sånt?
 
1600:- kanske är någon mer avgift som tillkommer?
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
Q Queen_piss skrev:
1600:- kanske är någon mer avgift som tillkommer?
Ok vad ligger ett liknande på hemma här då?
Har bekanta från Polen som åker mellan ganska ofta så frakt för nåt enstaka kan jag lösa åt mig.
Nja bör väl inte vara några avgifter? Priserna brukar väl visas med moms, var har du hittat dom? Fysisk butik eller nätet?
 
nino nino skrev:
Ok vad ligger ett liknande på hemma här då?
Har bekanta från Polen som åker mellan ganska ofta så frakt för nåt enstaka kan jag lösa åt mig.
Nja bör väl inte vara några avgifter? Priserna brukar väl visas med moms, var har du hittat dom? Fysisk butik eller nätet?
Liknande radiatorer kostar ca 1000:- mer. Nej bara kollat på nätet kotly.com
Priserna står i bruttopris.
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
@Queen_piss - Blev det några radiatorer från Kotly? Är lite sugen själv på att beställa själv.
 
Nej tyvärr jag hoppade över den idén, kände att det blev lite för mycket pengar att skicka iväg utan att veta. Åkte ner till Kiel i Tyskland och köpte dom på Hornbach istället, det kan jag rekomendera.
 
  • Gilla
Monstrings och 1 till
  • Laddar…
Q Queen_piss skrev:
Nej tyvärr jag hoppade över den idén, kände att det blev lite för mycket pengar att skicka iväg utan att veta. Åkte ner till Kiel i Tyskland och köpte dom på Hornbach istället, det kan jag rekomendera.
Vad kostade dom där?
 
  • Gilla
john.h
  • Laddar…
Tp22 radiator 1200x600 kostar ca 1000:-/st vid köp av minst 7st kostar dom ca 880:-/st och i Sverige kostade det typ det dubbla när jag kollade runt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.