Hej jag skall plocka ner en sån i svart och krom, i nyskick, nästan aldrig använd. vad är du villig att ge??
Finns i Stockholm
Med vänlig hälsning
Mauritz
 
M Marwet1 skrev:
Hej jag skall plocka ner en sån i svart och krom, i nyskick, nästan aldrig använd. vad är du villig att ge??
Finns i Stockholm
Med vänlig hälsning
Mauritz
Hej, Mauritz!
Kul att du skriver, redan som alldeles ny. Tack för förslaget...
Nyskick...???
Nästan aldrig använd...?
Det måste du förklara...?
För att kunna ge pris
Skicka gärna a) ett par tre bilder
b) Adress där man kan se den
 
Hej, skall montera ned den om nån vecka eller så, då kan jag ta lite bilder mm. Finns även spishäll och ugn om det oxå kan vara av intresse. Allt mycket sparsamt använt, framför allt micro/fläkt,
Med vänlig hälsning Mauritz
 
Hej! Jag är också intresserad av denna! Bor i Sthlm :) /Sofia
 
S Sofialjungis skrev:
Hej! Jag är också intresserad av denna! Bor i Sthlm :) /Sofia
Hej , kommer nog montera ned på måndag, och kan skicka bilder då,
Den är som ny.
 
Har du en adress, så skickar jag ngn att kolla?
 
G Gulan1 skrev:
Har du en adress, så skickar jag ngn att kolla?
Hör av mig då jag har den hemma hos mig, bor på Östermalm
 
  • Inbyggd Whirlpool-mikrovågsugn i ett modernt kök, reflektion av ett rum i glasfronten.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
M Marwet1 skrev:
Hej , kommer nog montera ned på måndag, och kan skicka bilder då,
Den är som ny.
 
  • Inbyggd mikrovågsugn från Whirlpool monterad över marmorliknande köksbänk med spegling av rummet.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Hank_Ö
  • Laddar…
Tack för video och bild. Ser ut som en kolfilterfläkt med utbytbara filter bakom gallret ovanför dörren. Det finns en etikett med modellbeteckning. Vore tacksam för ett foto på antingen etikett eller den utgående anslutning på enhetens ovansida, tänkt att kopplas till Spiro...
 
G Gulan1 skrev:
Tack för video och bild. Ser ut som en kolfilterfläkt med utbytbara filter bakom gallret ovanför dörren. Det finns en etikett med modellbeteckning. Vore tacksam för ett foto på antingen etikett eller den utgående anslutning på enhetens ovansida, tänkt att kopplas till Spiro...
Ok fattar, vet mer på måndag, borde inte vara något problem med anslutningen till spiro

G Gulan1 skrev:
Tack för video och bild. Ser ut som en kolfilterfläkt med utbytbara filter bakom gallret ovanför dörren. Det finns en etikett med modellbeteckning. Vore tacksam för ett foto på antingen etikett eller den utgående anslutning på enhetens ovansida, tänkt att kopplas till Spiro...
 
M Marwet1 skrev:
Ok fattar, vet mer på måndag, borde inte vara något problem med anslutningen till spiro
 
  • Etikett på en Whirlpool mikrovågsugn som visar modellnummer, tekniska specifikationer och tillverkningsland.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Bruksanvisning för AVM 955 med illustration av en apparat på första sidan.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej nu har jag den i bilen, den är för spiro och imkanal, lite nyare än din tror jag.
Mitt tel nr 0707467077
 
L Lars-Erik skrev:
[länk]
Med imkanal. Finns åtminstone att köpa för företagskunder.
SLUTSÅLT. Möjligen som import, eller...?
Mikro med vänsterhängd lucka och enkla funktioner samt praktisk fläkt med tre hastigheter som kan monteras i väggskåp ovanför häll. ... Mikron har en ugnsvolym på ...
Kapacitet: 360 m3/h
EcoVadis poäng: Ingen score
Bredd (cm): 59.8
7 795,00 kr · ‎Slutsålt

https://www.google.com/search?q="Cy...AGPApIBAzIuMZgBAKABAcgBBMABAQ&sclient=gws-wiz
 
G Gulan1 skrev:
En tjugotre år gammal trotjänare, Whirlpool kombinerad mikro och fläktkåpa, med härliga 1000 watt effekt.
Placerad i 60 cm skåpmodul, enl bild. En suverän kombo, som börjar få ålderskrämpor. Behöver hjälp att hitta något motsvarande

[bild] [bild] [bild]

Vi har en exakt likadan som är till salu. Den har suttit i en sommarstuga, så endast använd några veckor om året. I mycket gott skick, förutom lite skav på en elkabel.
Finns att hämta i Norrköping // Marie
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.