T
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 1 851 andra personer som har gjort quizet "Hamnar du i Lyxfällan?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 998 andra personer som har gjort quizet "Hamnar du i Lyxfällan?"
 
Jag fick 0/10 rätt, vilket är bättre än 0 andra personer som har gjort quizet "Hamnar du i Lyxfällan?"
Hjääälp! Jag sitter fast...!
 
johnsilver johnsilver skrev:
Kostar ca 80-120kr för lunch så kostnaden blir 1600kr—2400 kr för 20 dagars mat hela året ca 25000kr
Eller 120-170. Lunchpriserna kring kontoret har gått helt bananas.
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 2 762 andra personer som har gjort quizet "Hamnar du i Lyxfällan?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 2 778 andra personer som har gjort quizet "Hamnar du i Lyxfällan?"
 
Jag kommer inte hamna i lyxfällan på kläder iaf.
Mitt senaste inköp vad jag mins var 12 par strumpor förra hösten.
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 868 andra personer som har gjort quizet "Hamnar du i Lyxfällan?"
 
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 1 445 andra personer som har gjort quizet "Hamnar du i Lyxfällan?"
 
boschkenta
Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 261 andra personer som har gjort quizet "Hamnar du i Lyxfällan?"

Ses i TV-rutan!
 
Haha. Jag läste klädfrågan fel och trodde det var årsbudget per person och inte månad… det kändes rimligt i jämförelse med mitt klädkonto… sjukt va folk köper kläder!! :-D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.