Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 844 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"

Dock är fråga 3 lite klyven, då försäkringsbolag kan fråga vem som installerat den del som läckt.

• Gilla
Cruzze
  • Laddar…
EddieHansson
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 952 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"
OK, kunde inte sista så den fick jag gissa på :)

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 964 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"

TRJBerg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 621 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 026 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"
Ok, gissade på tre så en trisslott imorrn:p

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 655 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 068 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 719 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 211 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 233 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 298 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"

• Person med keps och ansiktsmask framför kamera, närbild.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.