Hittade dessa prickar på undersidan av ett gammalt bord som jag tänkt måla om. Kan det vara svartmögel? Bordet har stått i ett rum som funkat som ”arbetsrum” så det har varit smutsigt där men ingen mörk färg som kan ha orsakat prickarna.
 
  • En vägg med svarta mögelspår.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
För låg upplösning när man zoomar in. Kan inte se detaljer tydligt. Härifrån skulle det lika gärna kunna va olje/färgstänk.

luktar det mögel?
 
Spindelbajs :seenoevil:
 
Niclas Gustafsson Niclas Gustafsson skrev:
För låg upplösning när man zoomar in. Kan inte se detaljer tydligt. Härifrån skulle det lika gärna kunna va olje/färgstänk.

luktar det mögel?
jag hittade det på väggen precis bredvid med. Den bilden blev nog lite tydligare. Det slutar precis vid listen… förväntade mig att det skulle finnas mer bakom listen nästan :thinking:

Nej det luktar inget alls :thinking:
 
L Llvin skrev:
jag hittade det på väggen precis bredvid med. Den bilden blev nog lite tydligare. Det slutar precis vid listen… förväntade mig att det skulle finnas mer bakom listen nästan :thinking:

Nej det luktar inget alls :thinking:
glömde bilden
 
  • Trävägg med många små svarta prickar, eventuellt tecken på skadedjur eller mögel.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
A ati skrev:
Spindelbajs :seenoevil:
Men borde de är inte gå att få bort det lättare då? :thinking: Jag hittade liknande prickar nära taket och de gick bort med varmvatten men dessa sitter något fruktansvärt .. går knappt att skrubba bort
 
L Llvin skrev:
Men borde de är inte gå att få bort det lättare då? :thinking: Jag hittade liknande prickar nära taket och de gick bort med varmvatten men dessa sitter något fruktansvärt .. går knappt att skrubba bort
Är taket också obehandlat trä eller jämför du äpplen och päron nu? :)
 
Ser mer ut som när rengjort kedjan på cykeln lite yvigt, så jag skulle säga stänk från något.
 
S
Måste vara nåt stänk. Du har ju en helt opåverkad rand där listen suttit
 
A ati skrev:
Är taket också obehandlat trä eller jämför du äpplen och päron nu? :)
det är samma material som på den andra bilden jag la upp i en kommentar :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.