Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 562 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 580 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
Äntligen gav åren på bygghandeln utkastning
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 637 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
Lite hemma vad gäller hantverk är jag iaf.
 
M
Jag fick 15/10 rätt, vilket är bättre än alla andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
 
T
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 694 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 722 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 725 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 714 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket gör mig till "expert"i quizet "Vad heter byggvaran?"

Äsch, inte är jag någon "expert" inte. Jag hade bara en bra dag och gjorde rätt val...

Fråga 8 var lurig, höll på att klicka "halkskydd" men tyckte nog att "plupparna" var väl höga
 
hsd
M Markarbetaren skrev:
Jag fick 15/10 rätt, vilket är bättre än alla andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
Oops , hur gick det till :thinking:
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 835 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 849 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.