Mikael_L
Jag har inte fattat något av bilden med apor fram tills nu.
Nu har jag hittat filmen (en av filmerna, det finns många)
Och, ja det är väl nästan lite humor över var killen som ska komma med hjulet vänster bak håller hus ...
Var han på toa ?


Jag vet inte varför länken inte fungerar som den borde ...
 
Mikael_L Mikael_L skrev:
Jag har inte fattat något av bilden med apor fram tills nu.
Nu har jag hittat filmen (en av filmerna, det finns många)
Och, ja det är väl nästan lite humor över var killen som ska komma med hjulet vänster bak håller hus ...
Var han på toa ?

[media]
Jag vet inte varför länken inte fungerar som den borde ...
Nä han var iväg och pumpade däcket.
 
rampante rampante skrev:
Den däckkillen var tydligen lite sent på det, och hann inte längre än till höger fram när bilen var på plats - sen är Zanderwort väldigt tight pit, så det var trångt för honom att springa runt bilen... Finns nån film på det. Är inte en ursäkt, men fakta - men likväl - väldigt dåligt utfört pitstop av teamet
Ok - ja man vill ju vara en ferrari-tifosi och det är ju kul att de har lite fart i bilen speciellt med LEC bakom ratten - men helvete vad teamet klantar till både strategi och utförande i depån, behövs lite mindre italienskt temperament och lite mer tysk kyla där......
 
galento
Fick paket från us idag och grejerna låg med en tidningssida från The Star Ledger runt och visade en jobbsökar annons för en " cannabis employers need " , lite olika syn på saken.
Tidningssida med annonsering för en virtuell arbetsmässa inom cannabisindustrin, "Cannabis Virtual Job Fair".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Thomas1972
  • Laddar…
Patrik440
Skärmdump av Twitter-inlägg där någon delar en berättelse om en olåst cykel som inte blivit stulen i Stockholm.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
Surly och 25 till
  • Laddar…
Illustration av tre karaktärer som ler och rör i en gryta med lera, textbubbla: "Det känns lite ovant i början, men man vänjer sig!
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Wirre740 och 16 till
  • Laddar…
I ivp skrev:
[bild]
Jag kan helt klart ha lite smutsiga kläder på mig framför att ha "folk" med "rätt värdegrund" som bjuder på 10kr/kWh bakom ratten siktandes på nästa haveri som de inte ser komma!

Bjuder på en tidig Fredagsinlägg

305516380_5613854568637600_8376657764045315155_n.jpg
 
  • Gilla
  • Haha
mikethebik och 9 till
  • Laddar…
galento
Bilden kan inte beskrivas då den innehåller material som bryter mot riktlinjerna för lämpligt innehåll.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Turbo_Tail och 3 till
  • Laddar…
Vet inte om denna platsar i humorhörnan men jag undrar vem på forumet som blir först att lägga upp en bild på sin hemmabyggda koja.
Ett gult hus med snötäckta träd och en häck i förgrunden under vintern.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
Tokslut och 2 till
  • Laddar…
Patrik440
Humoristisk text jämförande Tesla 0-60 tider med mikrovågsugn och grill, plus profilbild "Sneaky Pete".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Blazermannen och 16 till
  • Laddar…
Två tomma orange BIG BAG säckar ligger hopvikta på grusig mark.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Med vänlig hälsning, fremax
 
  • Haha
  • Wow
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Tecknad bild av en läkare som pratar med en mossig patient, skämtar om Rolling Stones och moss.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Illustration av fyra karikatyrfigurer som representerar olika yrkesbränna: lastbilschaufför, bonde, brevbärare och mekaniker.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Revolvermanen och 8 till
  • Laddar…
Tips inför Vargavintern som är i antågande!

Köketskran ovanför ett tänd ljus som skapar illusionen av rinnande vatten som är lågor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
boschkenta och 15 till
  • Laddar…
Patrik440
Illustration av en hackspett som har hackat ett hål i en dörr medan en annan hackspett observerar och kommenterar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Maria T och 2 till
  • Laddar…
One day while at the farmers market a man came upon a cart with a sign that read “Magic Apples”
He asked the farmer what could possibly be magic about apples. The farmer handed him a fruit and said try it. After taking a bite the man said to the farmer, “It’s a fine apple, but still just an apple.” To which the farmer replied “Turn it over”. The man turned the apple over, took another bite, and to his surprise it tasted like cotton candy. He was flabbergasted, and asked the farmer how he had grown such amazing fruit. The farmer just smiled and said “Magic”. Well the man insisted on trying several more apples, each one had a surprise non apple side. There was hotdog, lemonade, vanilla ice cream, the possibilities seemed endless, just take a bite of regular apple, turn it over, get something special. Suddenly the mans eyes opened wide, he leaned over and whispered to the farmer “You got one of these apples that taste like pussy?” The farmer smiled and handed the man an apple from a basket behind the cart. Taking a huge bite, the man sputtered and gagged, spitting the apple out he exclaimed “That apple tastes like shit!” The farmer calmly replied “Turn it over”.
 
  • Gilla
  • Haha
  • Wow
mikethebik och 6 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.