Söker bruksanvisning till min Danfoss ECT 5006. Jordfelsbrytaren löste ut så inställningarna till 5006:an försvann. Nu står mitt hopp till att någon här på forumet har den kvar.
 
Redigerat:
Hej!

Jag letade igenom mina papper och hittade "Danfoss Instruktion för sats ECT 5006" Ett litet häfte på 11 sidor. Dock är jag för tillfället utan digitalkamera men jag kan se hur pass bra bilder det blir med mobilkameran så kan jag kanske skicka dem till dig?

En fråga bara, vad är det för inställningar du tappar bara för att strömmen går? Uret är väl försett med gångtidsreserv, men den kanske har stått länge?

Edit:

Tog bilder med mobilkameran nu och bilderna blev inte direkt jättebra men det är det bästa jag kan få fram just nu. De ligger på min mail nu så PMa mig din e-mail så skickar jag dem.
 
Redigerat:
Mailadressen är hos dig nu, hoppas jag. Du har räddat min dag, tack. Inställningarna då ect ska slå på och av försvinner när strömmen går. Det sitter ett batteri i och det är väl för att detta inte ska hända? Kanske batteriet måste bytas ut.
 
Hm okej, ja det måste vara att batteriet är slut då... Jag har aldrig bytt mitt och vet inte ens var det sitter eller vad det är för typ. Bilderna skickade förresten
 
Hej
Har du instruktionsboken kvar på Danfoss ECT 5006 kvar? tråden är några år gammal men jag chansar ändå......
Jag har just en sån och jag fårstår mig inte på den....

Tack.
 
Lånar denna lite, är ni nöjda med denna gamla grunka, ska med största sannolikhet byta ut laddomaten så då kanske denna ryker också, till något lite mer modernare....
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.