Tack Johan, men en halverad punktskatt och en ”snabbsänkt” moms (betänk att det är fråga om moms på skatten..), löser inte problemet. Ångesten hos elkonsumenterna växer ikapp med spotpriset hos Nordpool..
 
Man måste åt EU-prissättningen. Hur tänker du där Johan?
 
A
Han ska ha all cred för att sagt det roligaste i ngn partiledardebatt iaf. "-Det är ju bara kommunisttidningar som skriver sådan där skit, du är ju inte klok" Tyvärr var det radiodebatt, så man fick aldrig se Nooshis nuna efteråt.
 
  • Gilla
mnils
  • Laddar…
mowatom skrev:
Han ska ha all cred för att sagt det roligaste i ngn partiledardebatt iaf. "-Det är ju bara kommunisttidningar som skriver sådan där skit, du är ju inte klok" Tyvärr var det radiodebatt, så man fick aldrig se Nooshis nuna efteråt.
Johan Pehrson fick frågan i april av Dagens Industri om han hade aktier i någon skolkoncern, Han svarade då att han hade 100 aktier i Atvexa.
Sen när blev Dagens Industri en kommunisttidning kan man undra?
 
  • Gilla
Uffe A
  • Laddar…
A
L L A Axelsson skrev:
Johan Pehrson fick frågan i april av Dagens Industri om han hade aktier i någon skolkoncern, Han svarade då att han hade 100 aktier i Atvexa.
Sen när blev Dagens Industri en kommunisttidning kan man undra?
Hade är ju inte samma sak som har. Nu är det ju september. Och jag skiter i vilket, i min värld var det roligt.
 
mowatom skrev:
Hade är ju inte samma sak som har. Nu är det ju september. Och jag skiter i vilket, i min värld var det roligt.
Tråkigt att du är så tolerant mot politiker som bluffar.
 
  • Haha
1
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.